cdi van mijn v-max is stuk..

jesax

MF'er
15 apr 2003
78
0
oostende
heb juist nieuws gekregen van de garage dat de cdi van mijn max stuk is...
nieuwprijs 1150 euro !!!!!!!!!!!!!!
weet er iemand een tweedehands exemplaar liggen of of deze desnoods kan gerepareerd worden.
bedankt op voorhand
 
Wil Daris +31653456526 (mobiel)

Suc6

John :)

Bedankt,
ik zal hem morgen eens opbellen.

Henny Raats had misschien één liggen, dus zo kan ik twee vliegen in één klap proberen.

Het lijkt erop dat ik een uitstapje naar Nederland zal plannen...
 
heb juist nieuws gekregen van de garage dat de cdi van mijn max stuk is...
nieuwprijs 1150 euro !!!!!!!!!!!!!!
weet er iemand een tweedehands exemplaar liggen of of deze desnoods kan gerepareerd worden.
bedankt op voorhand

DUUHH!!! ik heb m'n motor nu ook weg met ook electriche problemen..

maar gellukig zeiden ze na nameten van mijn achterste bobine dat die (waarschijnlijk) stuk is... (als dit niet zo is dan zou dus ok waarschijnlijk mijn CDI-unti stuk zijn...

waren dit jouw problemen?? V-maxxers...Help



maar das knap duur zeg!

hopen dat henny raats er nog een voor je heeft liggen. (en misschien voormij ;( )
 
Laatst bewerkt:
Waarom dan niet gelijk een Dyna 3000 unit erop ?
Die kost stukken minder en kan je je ontstekingscurves nog wat bijschaven.
 
Op dinsdag 13 mei 2003 00:09 schreef TerrorMax het volgende:DUUHH!!! ik heb m'n motor nu ook weg met ook electriche problemen..

maar gellukig zeiden ze na nameten van mijn achterste bobine dat die (waarschijnlijk) stuk is... (als dit niet zo is dan zou dus ok waarschijnlijk mijn CDI-unti stuk zijn...

waren dit jouw problemen?? V-maxxers...Help



maar das knap duur zeg!

Ik hoop voor jou dat het niet hetzelfde is als bij mij, want bij mij was het eerste symptoon ook een kapotte bobine (linksvoor), en met meerdere metingen tot de conclusie gekomen dat de cdi verbrand was...

Het is inderdaad een dure zaak als je deze nieuw moet kopen (1100 euro bij d'ieteren), maar er zijn er genoeg op de tweedehandsmarkt.
Ik heb gebeld met Henny Raats, en die had er één liggen voor mij.
Heb hem vandaag opgehaald (ritje van 600 km), binnengedaan in de garage,en wacht nu vol spanning af.

Ik hoop dat al mijn andere problemen (toerenteller en stilvallen) allemaal te maken hadden met de defecte cdi.

Hopelijk is mijn lijdensweg nu bijna gedaan, en kan ik eindelijk beginnen genieten van de Max *D

Ik laat het verdere verloop nog weten.

hopen dat henny raats er nog een voor je heeft liggen. (en misschien voormij ;( )
 
Op dinsdag 13 mei 2003 15:59 schreef jesax het volgende:
zoals je de problemem ongeveer omschreef (dat op de snelweg rijden dat telkens je motor zomaar utviel) lijkt puur op een electrische probleem..

ik zou als ik jou was ook meteen je kabels naar je accu goed checken en kijken of die wel goed contact maakt met de accu..

maar mooi dat je R1 hebt gevonden !! ;)
 
zou ik die kapotte CDI eens mogen nazien, hij is mischien nog herstelbaar.
Je verteld dat hij soms uitvalt, hierdoor denk ik eerder aan slechte soldures op de print.
Wie niet waagd blijft maagd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan