(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe :9 had zin om zo onduidelijk mogelijk te zijn..
Was op de verlengde Australiëweg rond 13:30/14:00
groepje van 3, alle met sticker. Ik zag een racer, tour en een naked.. naked is een triumph street triple geloof ik en de rest weet ik niet precies. Maar hun gingen rechtdoor richting Berkel&Rodenrijs.

Zou ik geweest kunnen zijn met 2 andere van mf denhaag.
 
Vandaag @ Brommersprint in Jubbega.

bezuox.jpg
 
Gisteren een dame op zwarte R6. Kwam bij Utrecht knooppunt Lunette de A27 op. Daarna de A28 en tot aan Ermelo/Harderwijk hebben we achter elkaar gereden. Ik in een zwart koekblik.

Foto-PGODTFKZ-D.jpg


Foto-JAEDWMQC-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gespot: MFer met achteropzitdame rond 09:00 uur in Oosterhout.

Jullie reden net Oosterhout binnen waar je iets rustiger ging rijden omdat er veel rotzooi op de weg lag door de werkzaamheden daar. De achteropzitdame had een blauw rugzakje om. Ik zat in de witte kangoo achter jullie. :W
 
Poeh, goeie. Is alweer even geleden, maar gok een grijzige rugzak? Kwam jij uit de buurt van de Marslanden en reed jij links om het ongeluk heen...?
Ik had verwacht een XJ600s (Diversion? Of voorganger?) wel te hebben herkend, maar ging allemaal erg snel. Heb jij geen zwarte Polo met blauwe L gezien? Als je het was heb je zo ongeveer naast mij gereden toen je de linker strook nam op de van oever straat om vervolgens twee auto's verder in te voegen.


Ik heb een grijze rugzak, kwam van de marslanden af, stond links voorgesorteerd (rechtdoor was afgesloten), en ben idd links om het ongeluk heen gegaan en toch stiekem rechtdoor gegaan.

Stukje van de marslanden richting centrum is een veel gebruikt stukkie door de rijscholen, zit met regenmaat achter een lesauto.


Al met al, vermoed ik dat je mij hebt gespot *O*
 
Gespot:

GIsteren rond 15.00 uur bij Strand Zandvoort:

Motor+bijrijder
Kenteken: 66 mb r.

Wie o wie?:-)
 
Vanmorgen..

Bij het pompstation bij Gildehaus.

Rode Blackbird MB-GS-**

Met truus achterop :+

Ik was die rode VFR die stond samen met de silveren FJR toen jullie wegreden daaro :)
 
Gisterochtend, Uithoorn, motorkledingcenter.
Ik riep nog: gespot, er viel een stilte maar werd niet gereageerd.

Hierbij nogmaals: Gespot!
Leuke rit gehad?

ae9jq0.jpg
 
Om 14:30 op de A12 thv Utrecht een KTM Adventure, samen met een gele stickerloze motor.
 
Gespot, riep ik nadat je je scherm omhoog had geklapt ;)

Waar: ringweg Lemmer
Wat: BMW F800GS Blauw-Wit :]
samen met 2- motorrijders met gele hesjes en Yamaha?
Ik:Rode Duc Hypermotard :]
;) :W
 
Vanmiddag 2 spots gedaan:
-Bij Amerongen, volgens mij een BMW GS, reed met een groepje (ik zag het net vanuit m'n ooghoek)
-In Rhenen, gele supersport achtige, wilde volgens mij net wegrijden, zat in een groepje met supersport motoren
 
Rond 18:00 uur, in Spijkenisse. In het wijkje tegenover het Spijkenisse medisch centrum (oude Ruwaard van Putten ziekenhuis).

Een zwarte streetfighter, je reed onder het gebouw door bij mij de straat in, waarschijnlijk naar je maatje met de Z750 die verderop in de straat woont ( :? ). Ik stond aan het begin van de straat bij het witte bestelbusje.

Zag het wat laat, maar bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan