(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje vage spot, maar denk dat je jezelf wel herkend in het verhaaltje...
Vanmiddag +/- 16.30 stond ik stil (om de lopende opdracht voor The Riding Game te checken _O- ) op de Bijlmerdreef te Amsterdam en jij reed voorbij op een BMW? en stak je duim op.
Yes dat was ik! Jij op een gsr volgens mij ? :) :W

BMW 1150gs Williams inderdaad
 
DucBMW... Z1000, even nieuwe bandjes onder het monstertje ter voorbereiding van een trip naar Corsica.
Ik zat boven in de koffiecorner lekker een bakkie te doen :)
 
Vandaag deze skoda gespot.

Grotefoto-TP3F8SXD.jpg
 
Vanavond 22.25 op de A1 bij Amsterdam (hmp 4), je haalde een links plakkende BMW suv rechts in, en mij vervolgens links :+

Koplampen van een vstrom oid
 
YES m'n eerste spot vanmorgen omstreeks 07:10 uur op de A1 ter hoogte van knooppunt Diemen een zwarte Honda cbr600f in de richting van Amersfoort/Almere, ik zelf reed in een koekblik half uit het raam hangend na een zware nachtdienst ( er was geen fuck te doen :z ) *O* *O* *O*
 
Vandaag rond uurtje of 12:00 burger king langs de A7.
grijze golf 4 sticker achterop en op de kentekenhouder.
Riep je nog :W

Dat was ik!
Had met iemand afgesproken vandaar dat ik verbaasd keek toen je riep.
En had nog haast ook hahah, bedankt voor de spot! Stickertje werkt wel, alleen in het Noorden van het land blijkt wel :P

full
 
Laatst bewerkt:
Zwarte naked. Merk en model herkende ik niet echt :o
16:13 op de A9 ter hoogte van Spaarndam
Je had een defect aan je motor ofzo, want ging echt behoorlijk langzaam op de meest rechter baan.
Ik reed op de middelste baan op een zwarte Vespa scooter.
 
Vandaag deze R1 bij Element aan de Winthontlaan in Utrecht. :W

Op visite of ook werkzaam bij één van de bedrijven die zijn gevestigd in Element?
full
 
Vanmiddag tussen vier en half vijf, vanaf de A12 bij Bodegraven tot aan de afslag op de N11 naar de N207, een donkerkleurige motor. Weinig details onthouden, enkel de dubbele pijp onder t kontje. Wij rijden achter je in donkerblauwe Peugeot. Misschien opgevallen omdat we een keer wat dichterbij kwamen voor een fotootje, welke helaas niet echt super is geworden..
In ieder geval: gespot :W
 
Vanochtend om 09:10 op de A10 richting Zuid. Jij kwam van de A4 en reed de A10 op, achter een witte Porsche aan. Uiteindelijk ging je de A9 op.

Kawa Ninja met kenteken: MJ-DL-25

11h8emx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan