(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot in Amsterdam. Kenteken was meen ik iets van MT-36-**

full
 
:^

In Hiroshima, in een auto helemaal afgeladen met allerlei radio-apparatuur. Allemaal dure spullen los op de achterbank. Ergens in een schimmig achteraf-straatje.
Japanner begreep er echt helemaal niks van toen ik vroeg of hij niet bang was dat zijn auto open werd gebroken :')

ik probeerde hem uit te leggen hoe het in NL werkte en dat mijn autoradio al eens uit de auto gestolen was. Kerel stond met zijn oren te klapperen...

Inderdaad, ze geloven je gewoon niet.
 
Gespot rond 7:45 op de A7 richting Duitsland, motor (kon het type niet zo snel zien) richting Scheemda (volgens mij ging je daar ook af). Je deed ff voetje uit!

Ik was die blauwe Suzuki welke je voorbij ging . :]
 
Laatst bewerkt:
MV-TJ-XX Gespot op oprit A10 vanaf de A1 vanmorgen uurtje of 8:45, stond daar stil met koekblik van zusje. Volgens mij een triumph maar was te druk bezig met kenteken onthouden dus niet goed gezien.
 
Laatst bewerkt:
Heb nou voor de 2e keer iemand gesport op een wat oudere Kwaak. Spot was heel duidelijke want we hebben elkaar gesproken. Vanochtend heb ik met je opgereden van Sloterdijk tot in Hoofddorp.

Belangrijkste wat ik even kwijt wil is dat de helft van je achterlicht het niet doet :N ! , bij remmen licht wel alles op ;)

ik :] op die Witte SV
 
Laatst bewerkt:
Twee spots gisteren:

- Op de Weimarstraat Den Haag, ter hoogte van de Etos; een blauwe (gixxer?)
:W

- Bij de Parade (Moreelsepark) in Utrecht: Deze geparkeerde blauwe Yamaha, met een hele subtiele sticker op de kont.
:W

full
 
Laatst bewerkt:
Net op de Hoofdstraat in Krimpen aan de Lek, motor met 1 man & vrouw erop, beiden zonder jas ( :( ) ik liep op straat op een rood shirt met witte shorts.. Ter hoogte van de c1000 gin je me voorbij, kon geen foto maken.. Kenteken: ML-02-**. Betreft een Honda Cb 750.
Tot spots!
 
Nu gespot bij restaurant Lekzicht in Schoonhoven een blauwe naked motor (leek op een Soes?). Ik maakte een rondje op de parkeerplaats. Even lekker op en neer de dijk aan het rijden, de laatste randjes van m'n nieuwe banden even af aan het schrapen. :)

Gespot! :)
 
Vanmorgen 08:40 op de a9 tussen haarlem - amsterdam een dame (?) motor met gele accenten, en een hanekam op de helm. Vanavond op de terugweg rond 18:50 ook op de a9 een motorscooter en een allroad achtige motor, achter elkaar op de rechterbaan allebei met sticker. Ik kwam er links voorbij (zwarte yamaha fazer, zwart met gele fluo jas) en deed een beentje :-) Die dame met hanekam heb ik nu al 3x gespot trouwens. Lijkt niet hier te kijken.
 
Vanmorgen 08:40 op de a9 tussen haarlem - amsterdam een dame (?) motor met gele accenten, en een hanekam op de helm. Vanavond op de terugweg rond 18:50 ook op de a9 een motorscooter en een FJR allroad achtige motor, achter elkaar op de rechterbaan allebei met sticker. Ik kwam er links voorbij (zwarte yamaha fazer, zwart met gele fluo jas) en deed een beentje :-) Die dame met hanekam heb ik nu al 3x gespot trouwens. Lijkt niet hier te kijken.

Zag er misschien vreemd uit maar wilde netjes achteraan sluiten. :W
 
Ik ben echt slecht in motortypes onthouden :-p laat staan kentekens. Haha nou tot spots dan maar, zag er wel grappig uit na een tijdje geen stickers ineens 2 bij elkaar. Nu moet die motorscooter zich nog melden!
 
Ik ben echt slecht in motortypes onthouden :-p laat staan kentekens. Haha nou tot spots dan maar, zag er wel grappig uit na een tijdje geen stickers ineens 2 bij elkaar. Nu moet die motorscooter zich nog melden!

Die scooter rijdt al jaren achter mij en heeft me nog nooit gespot. _O-
Meisje heeft geen navigatie en ik wel :) , dus bij deze namens haar :W
 
Gistermiddag rond 18:00. Een gele Tiger met vrouwpersoon die stond te wachten voor de brug van Vreeland. Mooi weer, dus klere ding haalde de snelheid erweer eens uit :X :X .

Vanaf de rode Div XJ6 :W :W
 
Alexandrium, aan de andere kant van de straat bij subway. Nu. :)

Een gele, Yamaha? Kon niet goed zien, de MF sticker in ieder geval wel gezien. :)
 
Laatst bewerkt:
Mc donalds holten 23:00

Gok dat je daar werkt? Zag niemand in motorkleding zitten binnen.
fUxktOw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gespot rond 7:45 op de A7 richting Duitsland, motor (kon het type niet zo snel zien) richting Scheemda (volgens mij ging je daar ook af). Je deed ff voetje uit!

Ik was die blauwe Suzuki welke je voorbij ging . :]
Kleur? Ben geloof ik de enige met sticker die hier in de regio rijd :)
 
Gisteren, rond 09:45 uur op de Haarlemmerweg thv de oprit A10 in de richting van Westerpark een zwarte Aprillia RSV Mille gespot. Ik stond met een rode VTR Firestorm klaar om de A10 op te gaan.


Gespot dus!
 
Gespot in Groningen, Kadijk 7.
Deze rode Yamaha Division,
en hier nog een foto tijdens mijn bezorg avonturen;
full

Denk dat het iemand is van Groninger topic, but not really sure.
 
Een aprillia reed mij voorbij op de snelweg. (Je reed eerst achter ons) Waar geen idee... Ergens ter hoogte van Utrecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan