(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gisteren gespot net na de bloemenveiling in het Westland. Ik zat achter je in een koekblik (Opel Vectra). Maakte wat ruimte voor je bij het stoplicht.
Bij deze! Gespot! :W
 
Vanochtend rond 7:50 op de A27 ri. Utrecht voor Houten, reed een MF'er op een zwarte Bandit S met rechtsachter een kapot knipperlicht.

Gespot :W
 
Spotje vanmiddag in Houten rond 12:00 bij het Van der Valk hotel, een zwarte kawa met een mannetje met een rode helm, kenteken kon ik in het voorbijgaan niet zien :W
 
Tussen half en kwart voor 9 op de A10, bij afrit sloten vanaf Schiphol, jij ging eraf, ik kwam toeterend voorbij :D

Kleur / soort motor / jas? Kan ik zijn, maar zoveel toeterende mensen om je heen dagelijks :-p

Op de terugweg bij rottepolderplein rond 1800 voor het stoplicht een gast gespot op een rode aprilia RSV, ff hai en 'gespot' gezegd. Daarna moesten we nog een eind dezelfde richting uit tot ergens in Haarlem. Wie ben je?
 
Laatst bewerkt:
Kleur / soort motor / jas? Kan ik zijn, maar zoveel toeterende mensen om je heen dagelijks :-p

Op de terugweg bij rottepolderplein rond 1800 voor het stoplicht een gast gespot op een rode aprilia RSV, ff hai en 'gespot' gezegd. Daarna moesten we nog een eind dezelfde richting uit tot ergens in Haarlem. Wie ben je?

iets blauw of geels, met een topkoffer. En dus een sticker, meer kon ik niet echt zien, aangezien je midden tussen de auto's stond.
 
Zag een Rode BMW R1200ST tussen de file door rijden, was op de A10 tussen waar de S106 op komt A10 richting de A2 toe. Zal tussen 18:00 en 18:30 geweest zijn.
Zat ingeblikt :+
 
Laatst bewerkt:
Vanavond om 19.30 uur op de Gooiseweg.Zwarte motor, berijder (berijdster) was in zwart met iets geels...dus ik gok (ik durf het bijna niet te zeggen haha) maar ik denk dat jij het was Fleurrr :)
Ik zat ingeblikt, was even met de auto heen en weer:)
 
Vanavond om 19.30 uur op de Gooiseweg.Zwarte motor, berijder (berijdster) was in zwart met iets geels...dus ik gok (ik durf het bijna niet te zeggen haha) maar ik denk dat jij het was Fleurrr :)
Ik zat ingeblikt, was even met de auto heen en weer:)
Yep, dat was ik, op weg naar huis! :W
Jij bent me niet opgevallen; zal je wel ergens ingehaald hebben op de Gooiseweg? O-)
 
Vanavond om 19.30 uur op de Gooiseweg.Zwarte motor, berijder (berijdster) was in zwart met iets geels...dus ik gok (ik durf het bijna niet te zeggen haha) maar ik denk dat jij het was Fleurrr :)
Ik zat ingeblikt, was even met de auto heen en weer:)

Veertje, was dat niet Joyce :P
 
Net een stukje opgereden met een mf-er,..

van de a10 door de zeeburgertunnel (waar ze stonden te flitsen), toen samen de afslag naar de a1 gepakt en jij sloeg af naar de a9. Dit was rond half 9

motor was iets van een bmw f800 gs (zwart) of soortgelijk (ben er niet heel erg in thuis), ikzelf zat in de auto en jij zat bijna de gehele tijd achter me.... ik zag pas je sticker toen je de afslag pakte dus kon je niet "spotten" ;)
 
Net een stukje opgereden met een mf-er,..

van de a10 door de zeeburgertunnel (waar ze stonden te flitsen), toen samen de afslag naar de a1 gepakt en jij sloeg af naar de a9. Dit was rond half 9

motor was iets van een bmw f800 gs (zwart) of soortgelijk (ben er niet heel erg in thuis), ikzelf zat in de auto en jij zat bijna de gehele tijd achter me.... ik zag pas je sticker toen je de afslag pakte dus kon je niet "spotten" ;)

Dat was ik! :W
Even denken, je reedt in een Renault volgens mij? Je ging in ieder geval hard door die bocht naar de A1 toe. Dat durfde ik niet aan met dat natte wegdek.
 
Vanmorgen rond 8.50 uur.... A1 richting Naarden.

Jij kwam vanaf de A6 de A1 op richting Naarden, rijdend achter een porsche. Versnelde om in voor je te komen op de a1, maar heb beide niet meer langs zien komen. KEURIG!!
Rode Honda Fireblade :W

Reed zelf ingeblikt a1 adam-hilversum
 
Laatst bewerkt:
Zojuist tweemaal op de catharijnesingel in Utrecht. Een donkere sport tour/ naked. Bestuurder reed in een oude politiemotorjas zonder de opdruk 'politie' en met gele helm.


:')
 
Vanmorgen rond 7.30 een blauwe kawasaki bij het Mr.Visserplein je stond met nog een motor om de Weesperstraat op te gaan.
 
Vanmorgen rond 7.30 een blauwe kawasaki bij het Mr.Visserplein je stond met nog een motor om de Weesperstraat op te gaan.
Weet je zeker dat het een kawa was? Ik stond daar rond die tijd met m'n blauwe Bandit samen met een andere motor (denk BMW) die idd links de Weesperstraat in leek te gaan, maar toen als een gek nog vlak voor een vrachtwagen het Waterlooplein op knalde. Helaas was m'n camera leeg :(.
 
Vanmorgen gespot op de enkhuizen > lelystad dijk:

10xvj14.jpg


een motor met kenteken:
mn-pb-**

merk motor geen idee want zag je voorbij gaan en toen pas de sticker :P

tijd was: 11:35

zat zelf in een groen achtige c3 :)
 
Reed net in hilversum op de jan van der heijdenstraat achter een suzuki vitara met het kenteken RTFSXX :+ (reed in de vectra die afsloeg de ventweg in)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan