(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op de A20 bij schiedam bij het aansluiten van de file ging je er tussen door door de stortregen, respect: MX-BS-77. Betreft een Kawa ER-6.

Ik zat in een witte caddy, net even omgeruild op de zaak voor mijn brommert ;)
 
Afgelopen woensdag, een wazige spot... Althans, de foto is wazig (dacht wel dat ik daarop het kenteken kon lezen, niet dus)

A16, Moerdijk richting Breda rond 13:00.
Op een motortrailer achter een blauwe Peugeot 307
2 sportmotoren waarvan de linker een MF sticker.
full
 
Laatst bewerkt:
Gespot op de strijpenseweg vanaf prinsenbeek
Volgens het RDW een YAMAHA YZF600R
Kenteken MD-PL-XX.

Waar kwam jij ineens vandaan _O-
Enne, film hebben ? :]
 
Laatst bewerkt:
Rond kwart over 1 Bij stoplichten zierikzee 2 R1's. een blauwe en een Zwarte/grijze? weet het ff niet meer. jullie zwaaide nog toen ik jullie begroette, later zag ik op de grijze/zwarte R1 een MF Stikker.

Gespot! ik zat op een Kawasaki Ninja 250.
 
Gisteren geel met zwart gsxr op de churchilllaan leiden gezien. Ik was op de Harley trapper was rond half negen s'avonds wou nog gebaren had geen zien.
 
Zojuist gespot om 12:05 voor afslag Nieuwekerk op de A20. De MS-GG-??, Honda 600 CBF. Ik zat zelf in een blauwe Peugeot 206
 
17:15 bij het verlaten van de crt in den Helder, iemand op een motor (duh) met een fluo-jas aan.
Ik had het nogal laat in de gaten en kon nog net "Forum" brullen voor ik rechtsaf ging.
Achteraf zou het me nix verbazen als je "schorum" verstaan had; je keek nogal verbaasd
 
Rode Ducati (?)
N212 net voor kruispunt bij de kerk van Wilnis om 10:50
Je reed richting Wilnis en ik kwam je tegemoet in een rood T4 busje

:W


:W yeahhhhhhh, dat was ik. Onderweg naar Woerden om mijn man op te halen voor een weekendje naar het Sauerland. Heb dat stuk 2x gereden omdat ik niet zeker wist of ik goed zat :X weet dus niet in welke richting ik toen reed O-)
 
En MFert gespot in een restaurant voor aan bakkie koffie in het Sauerland. Een grijze Suzuki stond buiten :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan