(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een wederzijds spotje op de A20 tussen Schieplein richting Terbregseplein :W

Jij op de Kawa(weet ff niet wat voor) ik op de R1. Begrijp de spot toen ik ook de sticker bij jou zag :+
 
Laatst bewerkt:
Net bij jos smit motoren Haarlem een sticker op een sportfiets. Eigenaar had de motor net 2 dagen, en sticker zat er al op. Je vertelde dat ie 2 jaar stil had gestaan. Heb je uitgelegd wat de sticker betekent en dat je gebaren kunt verwachten op de weg :-p Je ging je misschien aanmelden. Wie o wie?
 
Rond 09.00 u vanochtend op de wibautstraat, Amsterdam, blauwe motor, honda CBR of VFR? Helm grotendeels geel. Je reed richting centrum.
 
Gespot tussen 21:00 en 22:00 in het Westland.
Kawasaki Ninja.
Stopte naast je bij het stoplicht bij de oranje sluis.
Om even gespot te roepen met me vizier dicht :+
:W
 
Gespot tussen 21:00 en 22:00 in het Westland.
Kawasaki Ninja.
Stopte naast je bij het stoplicht bij de oranje sluis.
Om even gespot te roepen met me vizier dicht :+
:W

Dat was ik! Dacht eerst dat me achterlicht verrot was ofzo. Leuke motor, wat voor had je maat?
 
Rond een uur of 17:00 in Den Haag een FZR600 nabij de Kazernestraat/Maliestraat.
Ik stond met collega's in de Hooistraat - ze waren zeer onder de indruk dat ik van zo'n afstand een motortype kon herkennen. 8-) 'k Heb er zelf ook eentje gehad. :+
 
Laatst bewerkt:
Vanavond in Maassluis voor de kerk waar een herdenking op het punt stond te beginnen.
Een zwarte Gsxr en de bestuurder had ook een jumbo :? tas voor zich.
Tijd moet tussen half 7 en 7 zijn geweest.

:W
 
Danny!!

Je herkende me natuurlijk niet op de bijrijdersstoel met kind op schoot, zonder helm en zonder groen pak, zonder Kawa en zonder Honda. :+

Gespot jonguh, 2 keer binnen een paar minuten.
 
Vanochtend in Rotterdam :

Grijze SUZUKI GSF650A (vlgns RDW) thv Central Paza Tower.
full
 
Ik ben gespot door iemand uit ede. Rode suzuki en ook voorzien van stickert.
Ik had je nog gewaarschuwd voor een flitser dus alweer 200 ekkie uitgespaard.

Ik op me gsxr. Omgeving dieren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan