(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 3 uur (denk ik) in Apeldoorn bij Paleis Het Loo een Rode Honda CBR RR.
Je kwam vanaf het Centrum en ging rechtsaf om te tanken.

Ik was die gekke wielrenner naast je die contact probeerde te maken, maar daar niet in slaagde :+
 
Laatst bewerkt:
Drie, of eigenlijk 4 spotjes:

Zaterdagavond 6 september, in de parkeergarage van Hotel Müller te Kyllburg, Duitsland: een blauwe Suzuki of Kawasaki, sportief model... het was te donker, en ik was te moe, om het allemaal te onderscheiden.

Vanochtend omstreeks 8:15 in de file op de A4 richting Amsterdam, een rode Kawasaki Z750, ouder model met kuipje. Ik liet je voorbij gaan in de file: ik vond filerijden met 70 km/u hard genoeg gaan, en de krappe meter afstand die je hield niet zo prettig.

Vanmiddag om 17:40 uur, rotonde t.h.v. McDonalds Leiderdorp: blauwe Suzuki GSF S(A) Bandit, je kwam uit de richting van Leiden. Op de N446 zat ik een stukje achter je, jij nam de rotonde driekwart richting de A4.

Verder natuurlijk de gebruikelijke Honda-verzameling, in een parkeergarage ergens in Amsterdam-ZO...

Allen: gespot.
 
Laatst bewerkt:
Verder natuurlijk de gebruikelijke Honda-verzameling, in een parkeergarage ergens in Amsterdam-ZO...

Allen: gespot.
Ah, deze ontzettend smerige allroad is dus van jou? O-) :W
IMG_2244.jpg
 
Laatst bewerkt:
b21cddc4f11fa3a314ff6587ec3fb1e6


Net om 20.00 tussen Nootdorp en Pijnacker.
Zou je de volgens alsjeblieft je knippers willen gebruiken? Ik zat een behoorlijk stuk achter je en heb ze geen 1x gezien, ondanks alle rotondes en afslagen :N
 
Vandaag op de stoep van de Jaffalaan in Delft, naast het gebouw van TBM (of tegenwoordig TPM..)
Kwam er eerst op de motor langs, totdat ik nog even bij de csa moest zijn, dus nog even lopend een plaatje geschoten!
2014-09-08%2014.55.06.jpg


medestudent of medewerker? :W
 
Weer een spot in het Westland.
Vanmorgen rond 7:35 bij het kruispunt bij het Carlton hotel richting de bloemenroute.
Een zwarte Yamaha denk ik?
Ik zat zelf ingeblikt dus heb een paar wazige foto's gemaakt. (je zit net voor die Skoda)


Ik hoor het wel als iemand zich hierin erkend ;)
:W
 
Vanochtend om 8:10 vanaf de A9 (richting zuiden) op afslag naar Rottepolderplein: gele MH RN 26 :W .
Ik moest helaas nog een stukje door in de file (in de auto :'( )
 
Vanmorgen om 8:30 gespot in de file op de N320 tussen Beusichem en Culemborg, een rode motor met kenteken 43-MB-PP. Ik reed in dat lichtblauwe autootje en maakte wat extra ruimte voor je ;). voor de referentie: achter mij reed een groene bus.

:W
 
Om 7:59 u tussen afrit N205 en weefvak A5 op de A9 richting Amsterdam MS ZR 27 gespot (denk ik, ging rap en je kentekenplaat staat best wel schuin ;).)
:W

Hey! Ja, ik had je ook eerder willen spotten vorige week, maar t was er even bij ingeschoten. MZ-01-RT was jouw kenteken geloof ik... Kwam het 'wijzen' met mijn voet naar de kentekenplaat een beetje uit de verf? _O- Volgens mij zag t er redelijk mongoloid uit... Hahah!

Dat die plaat schuin staat heb ik nog nooit gehoord O-) :') (ik krijg helaas wel gewoon prenten, dus hij is nog leesbaar)

*Edit*
Ik zit nou nog eens te denken... Kan het zijn dat ik jou 's middags ook op de A2 gespot heb? Op dinsdag 2 sept, that is... Want die spot van jou in de ochtend kan ik me niet heugen :X :$
 
Laatst bewerkt:
Hey! Ja, ik had je ook eerder willen spotten vorige week, maar t was er even bij ingeschoten. MZ-01-RT was jouw kenteken geloof ik... Kwam het 'wijzen' met mijn voet naar de kentekenplaat een beetje uit de verf? _O- Volgens mij zag t er redelijk mongoloid uit... Hahah!

Dat die plaat schuin staat heb ik nog nooit gehoord O-) :') (ik krijg helaas wel gewoon prenten, dus hij is nog leesbaar)

*Edit*
Ik zit nou nog eens te denken... Kan het zijn dat ik jou 's middags ook op de A2 gespot heb? Op dinsdag 2 sept, that is... Want die spot van jou in de ochtend kan ik me niet heugen :X :$
Euhm... ik zat in de auto... en ik was op 2 september niet op de A2 volgens mij.
 
vandaag om 08:45 reed ik op de A10 een stuk achter een blauwe BMW allroad met zo een metalen koffer achterop een stuk door de file die daar werd veroorzaakt door die flitser in de berm.
 
Vanmorgen om 8:30 gespot in de file op de N320 tussen Beusichem en Culemborg, een rode motor met kenteken 43-MB-PP. Ik reed in dat lichtblauwe autootje en maakte wat extra ruimte voor je ;). voor de referentie: achter mij reed een groene bus.

:W

:W dat was ik! Bedank voor de extra ruimte! Het was weer lekker druk. Zo wordt je nooit gespot en zo twee keer in een week. Blijkbaar moet je 200 km per dag rijden om een beetje gespot te worden .
 
:W dat was ik! Bedank voor de extra ruimte! Het was weer lekker druk. Zo wordt je nooit gespot en zo twee keer in een week. Blijkbaar moet je 200 km per dag rijden om een beetje gespot te worden .
Zo gek had ik het ook nog nooit meegemaakt...
Kwam denkt door de ellende op de A2/A15 dat veel mensen binnendoor gingen.
 
SV1000 bij het VUmc, vanmiddag half drie. En de chirurg blijkt op een R1 te rijden, maar dat terzijde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan