(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond rond een uur of 18;

Donkerblauwe Bandit 1200S op de A28, thv Beilen ongeveer :W
 
Gistermiddag rond 13.00 uur bij restaurant Kortjak in Harmelen een KTM **-MD-VN. Gespot door hynsterider en mij (van de Yamaha Diversion Club die daar ook kwam lunchen).
 
Vanmiddag bij Motozoom Amsterdam.

De handschoenen zitten goed, hoor :).

spot20150407.jpg
 
Vanmiddag bij THIM in Nieuwegein, een zwarte Suzuki GSR met MF sticker. Ik ben blijkbaar niet de enige motorrijder op school :P
 
Een Japanse naked (Suzuki GSR?) de Burgemeester Elzenweg in Naaldwijk. Je reed op de rontonde richting de Galgeweg, ik haalde je buitenom via de andere baan in :+ . Was rond kwart over 6 vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond stond op de Kanaaldijk bij Lexmond, bij de brug naar de Heicopperweg een forse donkerblauwe toerboxer geparkeerd.

Ik keek uit automatisme naar links om te zien of de normaal daar geparkeerde rode stickerloze Bandiet er stond, maar trof daarvoor in de plaats dus de beier, die wél van een plakplaatje is voorzien.
Meer dan één plakplaatje zelfs, want niet alleen het kenteken bleek versierd met de bekende blauwe toevoeging die dit topic zijn bestaansrecht geeft, ook op de koffers was een extra laagje aangebracht.
Omdat ik even stopte vanwege de in het passeren gespotte kentekenplakker weet ik nu dat er geen 'LIEVER OBSTIPATIE' op staat... :z

Welja, gespot dus! :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 18:04 net na de Maastunnel Rotterdam (richting zuidplein). Zag net je sticker toen je tussen de koekblikken door aan het filteren was, er reed nog een motor achter je aan. Volgens mij een rode/oranje kleur qua motor, verder heb is niks anders opgevallen, ging vrij rap :)
 
Een Japanse naked (Suzuki GSR?) de Burgemeester Elzenweg in Naaldwijk. Je reed op de rontonde richting de Galgeweg, ik haalde je buitenom via de andere baan in :+ . Was rond kwart over 6 vandaag.

Zwarte brommert toevallig?
Ik reed daar rond die tijd met een Zwarte Honda Hornet.
Ging de piet struijkweg op richting 's-Gravenzande?
Ging jij richting kruispunt bloemenveiling?
 
Rond 1800 uur vanavond, vrij nieuwe zx6r met sticker gespot, kwam vanaf t industrieterrein Oudorp, ging bij de stoplichten rechtsaf richting de Ring Alkmaar. We zwaaiden naar elkaar, ik op de VFR keek iets langer en zag je sticker zitten.


Wie oh wie? :W
 
Bekende motor vanmorgen.

A16 Zwijndrecht richting Breda, rond 07:15.
Suzuki GSX-R600, kenteken: M. - .. -82
Ik was die grijze station die je probeerde bij te houden.
Foto in de Drechttunnel teveel bewogen dus die laat ik ff zitten.

Had een terugspot kunnen zijn als ik het vanmorgen niet te mistig vond om te gaan rijden. Achteraf was het toch wel goed te doen.....
 
Vandaag rond 18:04 net na de Maastunnel Rotterdam (richting zuidplein). Zag net je sticker toen je tussen de koekblikken door aan het filteren was, er reed nog een motor achter je aan. Volgens mij een rode/oranje kleur qua motor, verder heb is niks anders opgevallen, ging vrij rap :)
thx voor de spot :W
was druk he!
 
Laatst bewerkt:
Zwarte naked op het begin/eind van de A2 in Amsterdam, waar het over gaat in de A10. Je reed tussen de file door waar ik in stond :W
 
Gele Ducati , in Amsterdam vlakbij het Leidseplein, jij ging recht door, ik boog af de S106 op :+
Rond 9:20

Kenteken heb ik niet kunnen aflezen, zag de sticker net zitten toen jij langs me reed tussen de auto's door, ik zat in de zilvergrijze opel vectra.
 
Laatst bewerkt:
17:15 een zwarte VTR1000 op de A1 thv Diemen richting Hilversum

&

17:25 een BMW GS op de A6 thv Almere strand in de richting van Almere.

Beiden gespot! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan