(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net rond een uur of 14:00 gespot grijze gsx-r750 je ging de van brienenoordbrug op. Ik zat in de auto. kenteken volgens mij ML-HL.. maar weet dit niet meer zeker. Bij deze gespot.
 
2 spotjes vandaag

Een ANWB busje met sticker op de Burgemeester Elsenweg, ik reed achter je en passeerde je bij het stoplicht, gaf even gas toen ik naast je was. Gespot! :W

:W
Ik had het al gezien. Gaf je een beetje extra ruimte en reed al zover mogelijk aan de rechterkant, zodat je een beetje meer zicht had, van wat er voor me gebeurde ;)
 
Heeeeeele late spot... Maar vooruit.

Maandag de 15e, 17:30, Assendorperstraat Zwolle
Volgens mij een Bandit. Kenteken 22-MD-?? dacht ik.
Ik zat in de lesauto die van rechts uit de uitrit dreigde te komen, mijn leerling schrok even van je :o . Hopelijk jij niet van ons, ik had je ruim op tijd gezien maar wilde weten of dat voor haar ook gold.
 
Vannacht kwamen IJzervreter en ik op de Zeedijk een jongedame tegen met een zwarte Firestorm. Ze deed niet zoveel op MF zei ze, maar wie weet is zij nieuwsgierig genoeg om toch even te kijken of we de spot hier melden. Bij deze. :W
 
Net een Kawa ZZR aangeduwd bij de Classic races in Zwolle, je zoon(?) reed op een R6, beiden met MF Sticker :Y
beetje laat maar was ik dankje nog voor duwtje inmiddels nieuwe accu en probleem opgelost
full
 
Net precies (11:25) een blauwe TL-1000 volgens mij..
Op de A4 naar delft bij afslag Rijswijk!

Ik zat in een grijze berlingo.. Fijn he die regen? :+
 
Zaterdag om een uur of 15.45 op de Fernpass in Oostenrijk, een zilvergrijze Pan op een aanhanger. :W

Gisteren om een uur of 13.30 voor de Leidsche Rijn tunnel op de A2, een groep motorrijders waarvan de FZR (dacht ik) een sticker had :W
 
Vanochtend rond 08:50 - 09:00 op de A12 ri Utrecht reed ik achter een motor met sticker tussen de file door.
Had een kleine grijze topkoffer. Merk en kenteken niet echt op gelet.
 
Heeeeeele late spot... Maar vooruit.

Maandag de 15e, 17:30, Assendorperstraat Zwolle
Volgens mij een Bandit. Kenteken 22-MD-?? dacht ik.
Ik zat in de lesauto die van rechts uit de uitrit dreigde te komen, mijn leerling schrok even van je :o . Hopelijk jij niet van ons, ik had je ruim op tijd gezien maar wilde weten of dat voor haar ook gold.
Yep, dat was ik, ik weet nog dat ik twijfelde of jullie me gezien hadden, dus hield er rekening mee qua snelheid. Je mag daar natuurlijk maar 30, en daar kom ik gezien de vele zijstraten zelden boven.
Dank voor de spot,
Hans
 
Gisteren (zondag) groepje van 3 motorrijders waarvan er twee een sticker hadden. De eerste was een groen/witte Kawa, de laatste met sticker had een wit pak.

Ik was iets te laat met de foto, maar misschien dat iemand zich hierin herkent.
Linker motorrijder had een sticker.

A2, in de file bij Urmond, 13.09

:W
Ik zat ingeblikt, met een nat motorpak op de terugweg van een proefrit :z
full
 
Yep, dat was ik, ik weet nog dat ik twijfelde of jullie me gezien hadden, dus hield er rekening mee qua snelheid. Je mag daar natuurlijk maar 30, en daar kom ik gezien de vele zijstraten zelden boven.
Dank voor de spot,
Hans

Jij bedankt voor het mooie leermoment ;)
Ze kreeg weer even door wat 'verder de straat inkijken' betekende.
Wellicht tot spots! :W
 
Miss_N gespot.....

Ik dacht het is zo druk richting A20, ik pak wel even de dijk over Moordrecht :Y

Terwijl ik sta te wachten om links te gaan was je daar op Captain America *O*
 
Miss_N gespot.....

Ik dacht het is zo druk richting A20, ik pak wel even de dijk over Moordrecht :Y

Terwijl ik sta te wachten om links te gaan was je daar op Captain America *O*
yeah wederzijdse spot! :W
het was inderdaad hartstikke druk, veel te veel vrachtwagens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan