(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren om 12.00 voor hotel Maarsbergen een clubje Ducati's waarvan één met sticker!
Gespot dus! :W
 
Vanochtend 07:42 op de A10 van Amsterdam richting de A4.

Een BMW met een (op zicht) oudere bestuurder die lekker tussen het verkeer door reed de A9 op.

Ik zat in Groen blik. Ter hoogte je afslag kwam je even voor de foto langsrijden *O*

:W :W
full


edit: blurren van het kenteken is niet nodig _O- . prut fotograaf
 
Laatst bewerkt:
full


Deze staat ook in Den haag, toevallig afgelopen vrijdag gezien.
Zit zelf in terminal zuid :W

MS DZ 13

En nog een oproep voor MD HT 34 . Je foto staat eerder in het topic.

Zitten we met 3 MFers binnen een straal van 500 meter, en dan nog geen antwoord. Zometeen maar met papiertjes langs. :9
 
[afbeelding]

Deze staat ook in Den haag, toevallig afgelopen vrijdag gezien.
Zit zelf in terminal zuid :W

MS DZ 13

En nog een oproep voor MD HT 34 . Je foto staat eerder in het topic.

Zitten we met 3 MFers binnen een straal van 500 meter, en dan nog geen antwoord. Zometeen maar met papiertjes langs. :9

Je hebt de foto netjes geblurd, alleen de tekst niet :X
 
Totaal vergeten, maar ik spotte vorige week woensdag deze Suzuki op de motorparkeerplaats voor Den Haag Centraal. Ik werk om de hoek in New Babylon.

full
 
Gespot zojuist zwarte motor.witte helm. :W je ging naar rechts de bezuidenhoutseweg op.ik zat in het koekblik op de laan van n.o.indie in Den Haag.. :+
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 15.40 uur stond een blauwe Suzuki Bandit met stickert ;) geparkeerd bij het Sportfondsenbad in Amersfoort. Van iemand die hier meeleest?
 
Net een zwarte ZZR gespot,17.10,Boelelaan Amsterdam,voor het verkeerslicht
 
Vanmiddag om 15.40 uur stond een blauwe Suzuki Bandit met stickert ;) geparkeerd bij het Sportfondsenbad in Amersfoort. Van iemand die hier meeleest?
Heej dat was ik. Sta er bijna iedere woensdag :)
 
18:06 de afslag A1 vanuit Amsterdam naar de A6 richting Almere.... een rode met kenteken MD-PJ- en dan 93 of 97 geloof ik... U is al zigzaggend gespot voordat we de bocht naar boven indraaide. Ik op de meest rechter(spitsstrook)baan, in gele Seat Ibiza ingeblikt met (!!!!) MF sticker op kentekenplaat, maar gezien de domme autobestuurders op de midden en linkerbaan, zul je mij mogelijk niet gezien hebben. Maar ik jou wel... u is gespot

:W
 
Rond half 6 vanmiddag op de n11 een rode volgens mij vfr. Richting leiden wachtend voor het stoplicht ter hoogte van zoeterwoude. Chauffeur was uitgerust met zwarte helm met gele streep eroverheen.
 
Beetje laat, maar afgelopen vrijdag tussen 7:30 en 8:00 een MF-er gespot op de A6 tussen Sint Nicolaasga en Joure :W

Geen idee wat voor motor het was, maar reed zelf op een zwart/grijze Yamaha Fazer :)
 
Laatst bewerkt:
Beetje laat, maar afgelopen vrijdag tussen 7:30 en 8:00 een MF-er gespot op de A6 tussen Sint Nicolaasga en Joure :W

Geen idee wat voor motor het was, maar reed zelf op een zwart/grijze Yamaha Fazer :)

dat is toch het stukje racebaan na de brug (richting joure)!!!!!!
 
Vanmorgen om 10:09 in het landelijke Broek op Langedijk Kruispunt Dorpsstraat/Uitvalsweg een Zwarte motor met een grijs trellis-frame (Ducati? Mv?) ik reed je tegemoet met het koekblik en zag het plakkertje in de spiegel.

:W
 
ik denk dat ik dat ben geweest :D ducati monster dark :) :W

Edit: even teruggedacht en gekeken waar het precies was, tijdstip en plaats kloppen :)
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer een half uurtje terug op de ring Alkmaar een spotje voor de mevrouw op de Ducati monster.
 
Ongeveer een half uurtje terug op de ring Alkmaar een spotje voor de mevrouw op de Ducati monster.


:D :W
Zag jij mijn sticker pas toen ik voor je ging rijden bij dat een na laatste stoplicht? Je reed me namelijk op de ring al voorbij vlak voor de afslag het viaduct op. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan