(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot een groene ZX 10 met sticker (en een zwarte zonder sticker) rond 15:15 op de ring Alkmaar. ik reed eerst op de parallel weg en daarna achter jullie. we hebben nog even gesproken bij het verkeerslicht.

Ik reed op KTM die jij ook wil gaan kopen *O* :W
 
Vandaag gespot een groene ZX 10 met sticker (en een zwarte zonder sticker) rond 15:15 op de ring Alkmaar. ik reed eerst op de parallel weg en daarna achter jullie. we hebben nog even gesproken bij het verkeerslicht.

Ik reed op KTM die jij ook wil gaan kopen *O* :W

:W

Tof ding! Afgelopen donderdag een rondje op gedaan..
Twijfel nog tussen meerdere ktm's

Superduke 990 R
Smc 690
Smt 990

Nog wat testritten te gaan dus :+
 
Gespot vandaag in Eext
full


Later bleek dat de eigenaar van de BMW waar hij aan vast zit ook een MF 'er is, maar geen sticker >> geen foto 📷
 
Vanmiddag, het zal ergens na 13:30 geweest zijn. Amstelveen, langs de Amstel. Een sticker op een Skoda Octavia. Ik was de middelste van 3 motorrijders, die een tijdje achter je reden en daar inhaalde waar het niet mocht. Ik reed undercover
 
vanmiddag dorpsplein Callantsoog rond een uur of vier Moto Guzzi California . Jullie zaten er volgens mij naast op het bankje een ijsje te eten. ik reed langs op de fiets had het te laat in de gaten om te roepen maar bij deze gespot.
 
Vanmiddag op de Lekdijk, was rond 15:45, net voorbij Wijk Bij Duurstede richting Amerongen, n donkere naked, berijder met donker pak achter een grijze audi tt, gespot vanop de fiets :W
 
Vanmiddag op de A1 bij bussum groep motoren waarvan de achterste een blauwe vfr met zadeltassen en sticker ik kwam voorbij op mijn tweetakt
 
Vanmiddag omstreeks 13:00 reed er in Willemstad een groepje van 5 of 6 sportmotoren weg en een daarvan had een sticker. Jullie reden langs de terrassen weg van het haventje, het stadje in, zeg maar.
 
Gisteren in Gorinchem in de Molenstraat.
Een witte sport/tourmotor stond op de stoep geparkeerd. Kon niet het kenteken lezen maar zag wel een sticker!
Leek op een nieuwe Z1000. Bij deze gespot *O*
 
Beetje laat, maar zaterdagavond en zondagochtend deze gespot in Utrecht

75HGsQ5.jpg


In Amsterdam zie ik nooit iemand met sticker, ben 1 keer in Utrecht en ik zie 2 motoren met sticker :/. Geen foto van 2e though, batterij was op, en kan het kenteken niet herinneren :9
 
Zojuist Alkmaar 13.26 uur een Gele BMW met kenteken MF-JG-.. Weet kenteken niet zeker

Wij stonden klaar om over te steken (te voet) naast van til interieur. En keken beide uitgebreid naar je motor. Jij ging onder het stadskantoor door

Is dat die boxer? Die woont bij mij in de buurt namelijk. En die weet volgens mij niet wat de betekenis is van de MF-sticker. :N :+
 
Lowlands-ganger met BMW GS gespot!
Kenteken eindigt op 358, Belgisch kenteken.
Lol gehad? *O*

Was een grijze Honda Varadero kenteken 1-mix-358 , en heb heel veel lol gehad op Lowlands *O* *O* :)

Rij al 3 jaar rond met een MF sticker , heel veel in Nederland , en ben nu voor het eerst gespot :)
 
Laatst bewerkt:
Beetje laat, maar zaterdagavond en zondagochtend deze gespot in Utrecht

[afbeelding]

In Amsterdam zie ik nooit iemand met sticker, ben 1 keer in Utrecht en ik zie 2 motoren met sticker :/. Geen foto van 2e though, batterij was op, en kan het kenteken niet herinneren :9

Dan moet je vaker naar de betere plekken gaan in Amsterdam, oost, daar zie ik wel vaker een motor met mf sticker. En dan bedoel ik niet alleen die van mij:-)
 
Ik woon in oost, zie wel eens een motor met sticker (maar meesten reageren niet), maar zelf nog nooit gespot. Eén keertje in centrum gespot, dat dan weer wel.
 
Ik kan t mis hebben, maar doe toch een poging :

Gisteren, zondag 23 aug in de middag. 2 sportmotoren waarvan 1 met sticker. Jullie reden omhoog de kaunertal op (oostenrijk),wij reden naar beneden en zag in mijn spiegel wel een heel bekend geel kentekenplaat met twee blauwe vakjes :P
 
Was een grijze Honda Varadero kenteken 1-mix-358 , en heb heel veel lol gehad op Lowlands *O* *O* :)

Rij al 3 jaar rond met een MF sticker , heel veel in Nederland , en ben nu voor het eerst gespot :)

Ah, een Honda joh! Ben redelijk nieuw in de "scene" en zag alleen de achterkant, dus imposante motor met veel koffers = GS! :+ Had nog een fotootje gemaakt, maar m'n telefoon dacht daar net wat anders over, dus heb alleen een thumbnail:



:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan