(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag gespot:

Rond 13:00 op de Schenkelweg in Spijkenisse, een zwarte naked bike. Dacht een Suzuki Gladius, maar zeker weten doe ik dat niet. Hij glom iig wel goed 8-)
Je was net de kruising voorbij vlak na theater De Stoep, ik was aan het hardlopen op het dijkje naast de weg...

Bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist op de A12 richting Den Haag, net voor de splitsing richting de A27: msbh**. Ik zat in een zwarte fiesta en nam de A27.
 
Zojuist gespot, op de A9 vlak voor Haarlem, MK-79-Y...
Je reed een tijdje achter mij (en ik weer achter een andere motorrijder zonder sticker) en toen je me inhaalde zag ik je sticker. Ik reed op de gestickerde Ducati :) :W
 
Zojuist gespot, op de A9 vlak voor Haarlem, MK-79-Y...
Je reed een tijdje achter mij (en ik weer achter een andere motorrijder zonder sticker) en toen je me inhaalde zag ik je sticker. Ik reed op de gestickerde Ducati :) :W
:W
Heb je gezien hoor, ik wilde zwaaien maar toen keek je precies in je dode hoek rechts ;).

Teruggespot! :W
 
Gespot:
Vanmorgen om 8.05 uur op de A12 Gouda --> Den Haag, even voor Bleiswijk een rode Honda Pacific Coast.
 
Zojuist, Berlagelaan in Hilversum. Kenteken weet ik niet meer dan dat het begint met MS. Blond haar in ieder geval. Ik liep met witte herder :W
 
Zojuist op de A12 richting Den Haag, net voor de splitsing richting de A27: MS-BH-**. Ik zat in een zwarte fiesta en nam de A27.
Die heeft mij wat verderop op de A12, ter hoogte van Moerkapelle, gespot (en ik hem teruggespot). Was zo te zien nog steeds op weg richting Den Haag ;).
 
Gisteren rond een uurtje of half 10 op de nieuweweg in Den Haag, ik geloof een wat oudere cbr600f. Ik reed op de andere baan, gespot!
 
Die heeft mij wat verderop op de A12, ter hoogte van Moerkapelle, gespot (en ik hem teruggespot). Was zo te zien nog steeds op weg richting Den Haag ;).
Inderdaad. Ik was onderweg naar Rijswijk (Plaspoelpolder) en ben daar ook gearriveerd.
 
Deze mt tracert stond zondag bij blijdorp:

b768d729-54f8-4440-8595-de57a2ef9c67_zps6vjig9dj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot:

Rond 13:00 op de Schenkelweg in Spijkenisse, een zwarte naked bike. Dacht een Suzuki Gladius, maar zeker weten doe ik dat niet. Hij glom iig wel goed 8-)
Je was net de kruising voorbij vlak na theater De Stoep, ik was aan het hardlopen op het dijkje naast de weg...

Bij deze gespot :W

Dat moet ik wel geweest zijn, tis een GSF 650. Had de berijder een Dane rugzak trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist even voor 18:00 op de A12 net voor de afslag Gouda! Zwarte motor en zwarte helm.. Reed met flinke snelheid door de file kenteken begon met MR-
 
Laatst bewerkt:
Even later nog een keer gespot op de vluchtstrook met twee auto's erbij?
Zag het te laat anders was ik wel gestopt. Was een BMW
 
Vanmiddag rondom 3 uur op de parallelweg a9 om richting a4 Schiphol op te draaien.
Rode diversion 900, kenteken MV-08-** of iets in die trant. Ik kwam net terug uit de Eifel op een zwarte bmw r1100rt, vaders reed ook op een bmw er vlak achter.
Vlak daarachter reed een motormuis, ik dacht eerst dat ie jou wilde hebben vanwege de snelheid maar dus niet.
 
Gisteravond in Groningen (Hereweg) stond een Ducati (sorry, type weet ik zo niet :P ) achter mij bij de stoplichten. Later haalde je mij in op de rondweg (Rondweg Oost) en zwaaiden we nog naar elkaar :W .

Ik reed in een grijze Straatslet (met MF-sticker).
 
Vandaag aan t begin van een middag een blauw/witte gsxr gespot op de Mont Ventoux!
Bovenaan de berg reed je langs!
 
Bij het rijkswaterstaat gebouw in Delft staat een paarse motor met koffert geparkeerd met een stickert op de plaat :W

Paars? Nooit gezien daar. Weet je zeker dat het niet mijn 'Deep Purpliesh Blue Metallic' FJR is (zie de foto van een paar spots geleden door Corvettefreak)?
WW doe ik meestal met de groene Div900, die heb je meen ik ook al eens gespot, maar soms pak ik de FJR.
Anders moet ik eens op zoek gaan naar de mede-MF'er onder mijn collega's.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan