(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan toch al soort van gespot, ik stond met 2 andere bij die 1000rr te kijken waar je naast stond.

Ah, ik zag jullie verderop volgens mij nog staan toen ik wegreed.

Ik zat er ook al naar de kijken, mooi apparaat is het toch.

FullSizeRender.jpg
 
Ja klopt, mijn cbr stond stukje verder op, ben niet helemaal weg van dat kontje van de 1000 :X
 
Vanochtend rond kwart voor 8 op het Hubertusviaduct in Den Haag een wit/blauw YZF met kenteken MG-BF-72. :W

Jij kwam het viaduct oprijden en ik reed voor je in blauw Suzuki koekblikje. (met sticker!)

Jij ging bij de Shell rechtsaf en ik rechtdoor. K seinde nog even maar denk niet dat je dat gezien hebt.
 
Laatst bewerkt:
Lekker veel motoren gezien vandaag in Zeeland, Wie heeft mij gespot? ik reed op mun rooie stukgatie 748 en een maat van mij reed op mijn soez GS500E, ook rood ;)
 
2 mannen uit ede gespot,1 op ren aprillia met sticker en de ander op een cb1000r(?) zonder, waalkade Nijmegen.

Nog een kort praatje gemaakt, hoop dat de koffie gesmaakt heeft heren!
 
zondag 13:35 tussen de file door op de A1 voor knooppunt Hoevelaken. Een zwarte Yamaha (naked) met sticker en een rode ducati die er bij hoorde. Jullie gingen bij hoevelaken richting Utrecht

ik onspotbaar in koekblik met vriendin
 
Vanmiddag,zal zo ongeveer rond 1 uur geweest zijn een blauwe Yamaha Thundercat gespot,MX-LV-42,als ik het goed onthouden heb,op de Vaanweg in Rotterdam,je stond naast me in de rij voor de stoplichten,ik zag je sticker pas toen je afsloeg naar Ahoy,ik ging langs Zuidplein richting het centrum,maar reed even voor je, je zal mijn sticker ook wel gezien hebben,was op mijn zwarte SV650S,gespot! Lekker rijweertje,toch? :W
 
Laatst bewerkt:
Waar: Alkmaar -> N242
Uur: 08:40

Een wit busje met een aanhanger met Motorcross erop. Op de aanhanger zat rechts naast het kenteken een MF Sticker.

Ik reed in de grijze Toyota Aygo en haalde je in thv Ranzijn.

Jij ging ook afslag KFC -> Koelmalaan
 
Ik vind een spot eigenlijk alleen een echte spot als het is "MF motorrijder op motor spot andere MF motorrijder op motor".
 
Ik vind een spot eigenlijk alleen een echte spot als het is "MF motorrijder op motor spot andere MF motorrijder op motor".
Dus de MF motorsticker op een MF motorrijder in koekblik doet gemakshalve niet mee? Of je hebt geen MF sticker op je motor of koekblik om wat voor reden dan ook maar wel een MF'er telt ook al niet? Waar heb jij nu eigenlijk een probleem mee? Spots van motorrijders/koekblikrijders ZONDER sticker... daar kan ik inkomen maar dit... |( :N |(
 
Karim gespot met
full

een niet lopende Superduke, maar hij rijdt weer door Rotterdam nu....

Mooie sound uit je akro's. <smileyzwaaizwaai>
 
Vanmorgen om 05:30 uur gespot:

In Rotterdam op de Gustoweg, een BMW R1200GS. Je ging het hek openen van je werk. Ik reed met mijn collega voorbij in een rijks voertuig. Bij deze :W
 
Vanmorgen gespot op de A4 oprit voorschoten een motor met kentenken beginnend met 09-M*
Je had een witte helm en een zwart geel pak.
Stak me voetje nog uit naar je.

Bij deze gespot :W
 
Zojuist om 15:00 op de evenaar in Almere-Buiten.
Achter mij een grijze motorscooter met stikker. Ik op mijn nieuwe (en nog stickerloze) rode Honda PCX 150. Wie o Wie?
 
Het valt mij op dat er ontzettend veel gespot wordt in en om Almere , met daarbij de wegen richting Amsterdam ( A - 2 / carpoolstrook en Lelystad ( A-6 )

Vraag ik me toch af ,
Rijden er in Nederland zoveel minder motoren of zitten ze te slapen boven hun thank ?

Dit puur als opmerking , reageren is dus niet nodig !
 
Ik spot al een paar weken een blauw/wit-en-een-beetje-rode BMW K1200S hier in de parkeergarage, en wacht geduldig tot de MF-sticker er op komt.
Helaas laat dat op zich wachten en ik ga hem niet weer voor je plakken Mr. C! :N
(Je had natuurlijk die van je koffer even over kunnen zetten! :X )

Hele vooruitgang trouwens ten opzichte van die rode! *D

Whahaha,.. kreeg hem niet van de koffer af.. je hebt hem zo goed vastgeplakt ;-)
snel een nieuwe bestellen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan