chat topics uit active onderwerpen?

Dat zou het mooiste zijn. Alleen toegankelijk voor mensen met een banaanscore boven de 75 oid.
Dat betekent dat nog meer mensen hun onkunde in motor-gerelateerde topics zouden spuien omdat ze anders niet in de chattopics kunnen ...
 
Dat zou het mooiste zijn. Alleen toegankelijk voor mensen met een banaanscore boven de 75 oid.
Dat haalt niks uit, lijkt mij. Aangezien de chatters daar dan niet bij kunnen, worden er nog steeds gewone topics om zeep geholpen.
 
Dat haalt niks uit, lijkt mij. Aangezien de chatters daar dan niet bij kunnen, worden er nog steeds gewone topics om zeep geholpen.

Dan maar gewoon bannen die chatters })

Zelfs Rossi heeft last van dat gechatter.
 
Ik zou graag de chat topics uit actieve onderwerpen filteren.
Dus topic langer dan b.v. 250 reply's eruit.

Ideetje?

zijn hier momenteel regels over?

met het bandit-topic gooien we hem nu altijd dicht op 2500 reply's maar we zitten te denken om te veranderen naar 5000 of meer, vandaar.

daarom vroegen we ons af of we niet 'strafbaar' :+ zijn als we langer dan 2500 doorgaan
 
Om de server te ontlasten sluiten we topics na 2500 berichten. Als er nu weer eens iets mis gaat, weten we bij wie we verhaal moeten halen ;)
 
ik kan deze mogelijkheid niet meer vinden jammer genoeg
 
De zoekfunctie zou meer filteropties mogen hebben. Ik weet dat er gewerkt word aan een plugin die meer mogelijkheden biedt. Staat op mijn radar.
Tot die tijd dus helaas niet mogelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan