Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Wat zijn levers?Op m'n nighthawk stonden origineel donkere levers maar ik heb die vervangen door chrome levers en dat ziet er een stuk beter uit.
Welke kleur levers hebben julie het lieftst?
Levers moeten met franjes wapperen, dus donker![]()
Wat zijn levers?
Who ever invented chrome should be shot on the spot.Spul gaat roesten ,ziet er niet uit en allemaal omdat rvs of alu te duur is.Chroom zuigt.Wat is er gebeurd met vernikkelen ,verzinken.Een totaal verzinkte fiets.Ook nog nooit gezien.harley Heras of zoiets.Heb een jaar of 4 geleje in een zwak moment wielen met chrome spaken en naven gekocht.Was dus goedkoper dan rvs(200gulden per set spaken).Daar ik mijn fiets een keer per 6 maandebn poets en mijn wiewlen nooit had ik moeten weten dat dit verkeerd uitpakt.Rij nogal eens in de pekel en spuit hem dan effe af.Hele zaakje na 3 weken al aan het roesten .Waarschijnlijk van het spannen van de spaken.Naven zijn niet te poetsen tenzij je babyhandjes hebt.Spul deugt niet Rvs of alu dus.zwart rules chroom sucks