ja, maar da's met alle olie/luchtgekoelde motorblokkies hèAchjoh cilinderkop hoeft alleen het olie tegente houden, vast draaien en een extra tikje klaar.
zoiets dacht ik ook ja,..ik ga even meten ! maar hoe de gegevens toe te passen hoor ik graag van jewat voor diam. cyl.kop tapeinden............draad.......ff rekene et voil.....
Quote :"
The older XR's are nice aren't they, I have a 81' XR80 and the thing is great. ... Torque the head bolts to 45 ft lbs, thats how they come from the factory. ....
Zo van het internet, moet je zelf even omrekenen.
Laat ik ook maar eens aardig wezen aan het begin van 2009
Torque Conversion
1981 Honda XR80 timing!!!leek me ook n beetje......... meet ff draad/diam...........m10x1
yeah de goeie !! met Bon Scott en ofcourse gitaarheld Angus !!!(die ditmaal zijn school uniform maar es thuis heeft geletensoms staat er n a whole lotta ofBSop internet/google
http/www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-177884.html
6 to 9 ft/lbs = 1.3 kg
ik denk dat de 6 kilo voor een XR600 oid was !!
Hoe vast?.....
Gewoon een kwart slag voor afknappen
(welnu ik heb het model CY..met een xr80 blok erinzalige xr80,
zo eentje wil ik ook nog in mijn collectie
(welnu ik heb het model CY..met een xr80 blok erin)
kijk !!! ook een liefhebberHeb hier nog 3 cy's staan. Heb ook nog een blok van een xr75 liggen voor erin te plaatsen.
als je hem ooit wegdoet geef mij maar een seintje