Waar heb je die info vandaan?Ze persen daar een nieuwe bus met nicasil in en deze wordt gehoond, juiste zuiger, netjes inrijden, probleem opgelost.
Hoeft niets aan gelast worden.
uit zijn mixxer : je smijt er 2 oplossingen in en kijkt wat er uit komtWaar heb je die info vandaan?
Kan zijn dat ik 2 behandelingen door elkaar haal, want toen had je ook de zogenaamde chroomcilinders, daarom kijk eens bij powerseal daar heb ik dat destijds laten doen, Ben intussen al een dagje ouder en af en toe een beetje dement; LOLuit zijn mixxer : je smijt er 2 oplossingen in en kijkt wat er uit komt
Ik zou gewoon de poort wat hoger maken zodat je die beschadiging kwijt ben en gewoon weer er mee gaan rijden.
Dat zal wel meevallen er moet misschien maar 1mm af,daar merk je waarschijnlijk weinig van.blijft beetje riskant, omdat de uitlaat dan misschien niet goed meer werkt omdat ze dan te lang is voor de nieuwe poorthoogte.
ik en jij weten dat wel, maar je hebt altijd een kans ...Dat zal wel meevallen er moet misschien maar 1mm af,daar merk je waarschijnlijk weinig van.
ik en jij weten dat wel, maar je hebt altijd een kans ...
en als je dat niet vermeld en TS merkt het toch , gaat hij misschien roepen dat het een "v*g*n*-bedrijf" is en dat zijn YZ niet gaat zoals voorheen
edit : even uitgerekend, ervan uitgaande dat de drijfstang 2* de slag (68.8) is, heeft een verhoging van de uitlaatpoort met 1mm (beginnend met openen 35mm na BDC een toename van 194.38 ° timing, naar 197.58°. dat vind ik toch al behoorlijk wat.