Ik heb in Italië met een uitlaat gereden die waarschijnlijk wel te veel lawaai maakte, maar ik heb er niks van gemerkt.
Nadeel is als je in zo'n land gepakt wordt dat je er moeilijker wat tegen doet. En misschien dat ze je eerder proberen te pakken omdat jij toch niet weet hoe het werkt daar. (En de corruptie daar wellicht wat hoger is.)
Zijn daar geen db-killers voor te krijgen, of helpen die niet genoeg?
Ha, ik heb een dB-killer in mijn Yosh geprobeerd; nou dat scheelde........niks. Ik denk dat je in bepaalde landen een hoger risico loopt als buitenlander, in Italië zal het wel meevallen.Ik heb in Italië met een uitlaat gereden die waarschijnlijk wel te veel lawaai maakte, maar ik heb er niks van gemerkt.
Nadeel is als je in zo'n land gepakt wordt dat je er moeilijker wat tegen doet. En misschien dat ze je eerder proberen te pakken omdat jij toch niet weet hoe het werkt daar. (En de corruptie daar wellicht wat hoger is.)
Zijn daar geen db-killers voor te krijgen, of helpen die niet genoeg?
Ha, ik heb een dB-killer in mijn Yosh geprobeerd; nou dat scheelde........niks. Ik denk dat je in bepaalde landen een hoger risico loopt als buitenlander, in Italië zal het wel meevallen.
Persoonlijk zou ik niet zo'n eind gaan rijden met die herrie aan mijn hoofd. Ik heb mijn Yosh eraf gehaald en dat bevalt prima.
Hoop binnen kort mijn Bosje te mogen ontvangen en daar zit dus standaard een dB-killer bij. Die killer neem ik dus wel voor de zekerheid mee naar Spanje etc.
Die van bos doen het redelijk hoor.Een vriend van mij heeft een Laser ook met een demper, maar kwa herrie merkte die geen verschil.
Laser zonder db killer, mee gereden in half Europa zonder problemen. Ook niet in Monaco met op elke hoek politie, en in Spanje geloof k niet eens politie gezien.
Gedraag je in de buurt van een agent, en verder niets.
Laser zonder db killer, mee gereden in half Europa zonder problemen. Ook niet in Monaco met op elke hoek politie, en in Spanje geloof k niet eens politie gezien.
Gedraag je in de buurt van een agent, en verder niets.
NL-Sticker, da's toch sinds de nieuwe platen niet meer nodig?!Dit geldt ook voor een Laser race uitlaat. Geen problemen. Volgens mij ist gewoon bangmakerij net als het verhaal met de NL-sticker.
Scheelt een discotheek.Zonder Yosh, maakt minder herrie???
Leuk hé, zo'n herriepijpVoor zo'n lange rit zou ik zowiezo m'n originele dempers eropzetten. Ik ga van de zomer op de motor naar wenen en dan zet ik deze er ook ip ipv de carbon race demper. Om 1100 Km met het (prachtige, maar harde)geluid te rijden zie ik niet zo zitten!
Volgens mij buiten de EU wel.NL-Sticker, da's toch sinds de nieuwe platen niet meer nodig?!
NL-Sticker, da's toch sinds de nieuwe platen niet meer nodig?!
Ja nee nog ff, moet toch niet gekker worden. Haal voor de zekerheid wel eentje in nederland, voor een normaal prijsje...In een aantal banane republieken blijken ze daar toch nog moeilijk over te doen. Gelukkighebben ze dan wel toevallig nog wat van die stickers liggen die je voor een zacht prijsje kunt kopen.
Een vriend van mij heeft een Laser ook met een demper, maar kwa herrie merkte die geen verschil.
Heb je er geen killers bij gekregen dan? Zitten er wel gaatjes in de eindkappen, dan zou je 2 dB-killers bij bos kunnen bestellen. (Denk dat als je het ze vriendelijk vraagt, je de gaatjes er wel gratis bij krijgtIk heb alleen maar open Bos dempers op mijn TL dus veel keus heb ik niet. Maar als je je gewoon een beetje gedraagt is er vaak geen vuiltje aan de lucht.
Ik heb ook geen NL sticker, die ondanks nieuwe kentekenplaten officieel nog steeds verplicht is.