Circuitavond Lelystad 12-9-2002

Lijkt me leuk, maar om nou om 21:00 weer 250km terug naar huis te rijden, nee dankje. De ring is dichterbij.
 
Hier nog een M-F'er die gaat! (sorrie, wat laat gereageerd, druk aan het werk geweest de laatste tijd, tevens op vakantie enzo) Ik rijdt op een rode RF900R. Heb speciaal een nieuwe achterband laten opzetten (nu BT020 ipv Mez4, heb hem gelijk al even ingereden). Het schijnt mooi weer te worden vandaag (ben om 06:30 naar kantoor vertrokken vandaag dus heb er nog niet veel van kunnen zien :( ) dus een mazzeltje erbij!

Iedereen alvast veel plezier toegewenst! :]
 
ga ook vanavond rijden, weer zit wel mee, alleen die k*tvliegen op de dijk...
ben wel benieuwd hoe het rondje op lelystad is.
mochten er nog meer uit de buurt gaan, we vertrekken om 3 uur uit langedijk
is best wel op tijd, maar anders zit je toch maar thuis te wachten, kan je dat beter daar doen
 
ga ook vanavond rijden, weer zit wel mee, alleen die k*tvliegen op de dijk...
ben wel benieuwd hoe het rondje op lelystad is.
mochten er nog meer uit de buurt gaan, we vertrekken om 3 uur uit langedijk
is best wel op tijd, maar anders zit je toch maar thuis te wachten, kan je dat beter daar doen
wij vertrekken om 3 uur uit HHW toevallig he wij gaan eerst in lelystad wat eten

Wat voor motor rij je en je maten
 
Laatst bewerkt:
das wel geinig, om de hoek
rijden mee: gixxer 750, zx9,tl1000 en vfr
waar vandaan vertrekken jullie uit hhw, even de anderen porren en dan rijden we daar wel langs als je t goed vindt

zie net dat jullie daar eerst gaan eten,
schuif onder de middag wel een pizza naar binnen, is de ergste honger weg
wat voor motors rijden jullie?
 
die weet ik wel te vinden,
zou zeggen, wacht niet te lang, maar als we op tijd weg zijn rijden we daar wel langs
maar drie uur is voor iig 1 iemand bij ons meestal al kwart over drie.. ;(
 
mogen en gedogen zijn 2

Ben vorige week donderdag geweest! Het mag!
Rij zelf met een open Bos Oval, maat van me op R1 2002 idem (alleen High mount)
andere maat met GSX1000 heeft racekit Akroprovic en de laatste op R1 2002 open 2brothers.
Conclusie het mag, alleen inhalen mag officieel niet maar wordt gedoogd (buitenom dan)
Maar voor de rest is het wel :} :} :} :}

Ps Zolder ben ik nog niet geweest, kan ik dus niet over meepraten
 
Kijk uit rond Lelystad / Almere voor een donkere (blauw?) VW passaat, 5 deurs met een lange dunnen antenne op het dak. Scheelde weinig voor mij vandaag!
 
nou, wat ze ook zeggen over lelystad, ik vond het wel :9~
nieuwe achterband is al zonder schaamranden, en dat binnen de 200 km
je kan daar dus lekker met open pijp rijden, vliegtuigen gaan ook pal over je kop heen met herrie.Dus voor niets gisteravond nog aan het lassen geweest.
Voor zover ik weet twee schuivertjes, een in ons groepie die ging te vroeg op het gas, achterwiel ging sliden en daarna gas los, op zijn plaat daarna.
 
Het Was Leuk.

Ben net terug. Lekker gereden en alles heel gehouden :)

Om 15:00 had ik afgesproken met -=EB=- bij een tankstation langs de A2. Van daaruit reden we verder naar Lelystad waar we al om 15:45 aankwamen. Na inschrijven en wachten gingen we uiteindelijk rond 17:30 de baan op.

Mijn belangrijkste doelstelling vandaag was om eens lekker te scheuren met de Gixxer (was de eerste keer op het circuit met m'n nieuwe motor) en een stuk vertrouwen terug te krijgen. Zeker in het begin deed ik het redelijk rustig aan, maar het ging steeds lekkerder en ik durfde ook platter met de motor en eerder op het gas naarmate de avond vorderde.

Fijne instructeur ook, kon me goed concentreren op zijn lijnen om zo mijn eigen techniek te verbeteren. Ook de kijktechniek ging uitstekend vanavond, dus ik ben tevreden.

Heb me verder helemaal niet beziggehouden met verzitten of kneedownen, dat had ik me vooraf al voorgenomen. Mocht er namelijk om die reden iets mis zijn gegaan dan had ik het mezelf nooit vergeven |( :)

Leuk ook om wat MFers (weer) te zien: -=EB=-, Markuses en Randy. Tiej, ik heb jou niet gezien? Of misschien wel gezien, maar niet geweten dat jij het was :)

Mocht er trouwens iemand zijn die mij op video en/of foto heeft, dan houd ik me aanbevolen. Er liepen meerdere mensen rond met fotocamera's en ik heb een tijdje achter een R1 met videocamera naar achter gericht gereden. (Volgens mij iemand die met jou mee was, Mark).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan