Sowieso zijn deze banden gloedjenieuw dus met de nieuwste technieken.Ik heb er alle vertrouwen in dat de Corsa 2 een topband is, maar dat vertrouwen heb ik ook in de nieuwe Sportsmart TT. Die twee concurreren rechtstreeks met elkaar vandaar dat ik benieuwd ben.
En op de Sportsmart TT kan je nu 40 Euro per setje van Dunlop terugkrijgen.
Tot en met 5 Mei.Dat maakt het wel extra interessant. Tot wanneer geldt die actie?
Gister de eerste keer met dunlop gereden D212 met profiel de compound was endurance. Ik weet niet of het te warm voor de banden mijn tempo was het niet (1.53 op zolder). Maar ik had geen grip aan de achterkant. De band gleed alle kanten uit band is van 2017 en was 1 dag mee gereden en spanning was goed. Hij is nu voor 75%"versleten en gaat eraf voor een pirelli of bridgestone.
Banden blog: www.racecracks.nl/Pages/Blog/Motorbanden-Motor-Band-Slicks.aspx
Thanks. Daarom ook goed de opgave van de fabrikant aanhouden en daar niet teveel van afwijken.Mooi overzicht Ferry, ook al verbaas ik me over de lage en hoge (Avon 1.7 en Dunlop 2.9) circuitspanning van sommige banden.
Dat is gewoon rubber wat je op het circuit hebt opgepakt. Niks aan de hand.En dus nog een foto van de druppelvorming.[afbeelding]
Thanks, was net opzoek naar de gegevens voor de M7RR’sBanden blog: www.racecracks.nl/Pages/Blog/Motorbanden-Motor-Band-Slicks.aspx
Misschien wel Pilot Power compound.Dat is gewoon rubber wat je op het circuit hebt opgepakt. Niks aan de hand.
Nee dat ligt toch overal op de baan uitgesmeerd in strepen, niet in stukjesMisschien wel Pilot Power compound.
Of nat, of droog aub.
Dat wisselen en twijfelen wordt ik gek van
Herkenbaar inderdaad. Veel wisselvallige dagen gehad vorig jaar maar gelukkig zijnde wielen zo gewisseld.
Maandag maar mooi nat. Lijkt me ook wel keer spannend voor een race