Circuitdag 20 juli CBR600RR's

Die introducé heeft die nog bepaalde privileges? Neem aan dat je ook als niet-intro gewoon kunt komen kijken?
 
Ik heb nog eens ge-informeerd over verzekeringen. Stad Rotterdam weet van niets en wil ook niet apart verzekeren.

Mijn eigen verzekering wil dit wel doen tegen extra betaling. Hierover sturen ze vandaag nog papieren op.

Ik ben benieuwd... :P
 
Even over de vraag over die dagverzekering. Voor die RR dag zal het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn om een dergelijke verzekering af te sluiten. Tenzij Honda Nedeland dit voor haar rekening neemt. Voor een CRT en de VRO3 kun je een dagverzekering, zelfs via de KNMV, vergeten! Het lukte mij 2,5 geleden niet.
 
Wij zijn ook bij de KNMV. Ik heb gebeld en ze wilden deze dag niet verzekeren. Je begrijpt wel dat ik nu zeer geinteresseerd ben. Wie heb je gesproken?

Naam weet ik niet... Vrouwlijk, iets van Marianne of zo? Ik zal morgen nog eens bellen. :)
 
Wie durven de gok te nemen en toch met open dempers naar Assen te gaan?

Ik eigenlijk niet, maar weet ook niet echt hoe streng ze nou werkelijk zijn.
 
Kheb net brief van Honda gehad dat ze een verzekeringsmaatschappij hebben gevonden.
Kost € 40,-, eigen risico is € 675,- en kan afgesloten worden op circuit na controle door keurmeester.
Verzekering dien je contant te betalen dus geen pin mogelijk.

En allemaal maar kllagen over Honda, hebben ze toch mooi weer geregeld :}

Als het goed is hebben jullie m dus nu ook op de mat liggen.
 
Laatst bewerkt:
Martinweb, heb je de KNMV alweer gesproken?

Ik heb ze gesproken. Zoals ik eigenlijk verwacht had (maar niet gehoopt) begrijpen ze het nu niet. Persoon die ik gisteren gesproken heb is er vandaag niet waarschijnlijk. Staat geen notitie in m'n 'file'.

Dit klopt niet, want ze zou me zelfs terugbellen en iets opsturen. Ik word vandaag weer teruggebeld.

Wederom, ik ben benieuwd. :P

Ik heb trouwens ook de brief van Honda gehad. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze gesproken. Zoals ik eigenlijk verwacht had (maar niet gehoopt) begrijpen ze het nu niet. Persoon die ik gisteren gesproken heb is er vandaag niet waarschijnlijk. Staat geen notitie in m'n 'file'.

Dit klopt niet, want ze zou me zelfs terugbellen en iets opsturen. Ik word vandaag weer teruggebeld.

Dit klinkt heel erg KNMV.

O-)
 
Dit klinkt heel erg KNMV.

O-)

Inderdaad, maar ik heb wel de ervaring dat ze zoiets netjes proberen op te lossen, maar wel altijd erg laat. Even afwachten dus.

Misschien dat ze mij ergens anders mee tegemoed willen komen. VRO-tje of zo... :P
 
Dit klinkt heel erg KNMV.

O-)

Zo ben teruggebeld.

Als volgt... Voorheen is dit eenmalig gedaan bij het één of ander. De medewerker van de KNMV heeft gisteren dan ook een fout gemaakt. Het is dus op dit moment niet mogelijk.

Wel is de KNMV er van op de hoogte dat er steeds meer vraag naar is en dat de concurenten zoals de MAG en Univé het wel verzekeren (zelfs zonder extra kosten). De KNMV is op dit moment ook bezig dit te regelen, maar ze krijgen nog geen groen licht van de verzekeraar. Zodra dit rond is krijgt iedereen bericht van de KNMV.

Helaas hebben ze niets richting mij gedaan van tegemoedkoming... Toch jammer als er twee motoren verzekerd zijn, KNMV-lid ben en je er net twee VRO's heb besproken.
 
K heb de brief ook gehad. Ik ben dan al wel verzekerd via mn eigen verzekering, maar ik ga toch ook voor de optie van Honda denk ik :) Eigen risico is wel erg hoog, maar kost me geen no-claim. Als ik dan op mn bek ga kan ik nog altijd beslissen wat ik doe, verzekering van Honda opgeven, verzekering van mezelf opgeven, of gewoon niet :+
 
Ik ga met Martin en Inky mee, bij wie mag ik te boek staan als introducé zodat ik ook het park op mag???
 
Laatst bewerkt:
K heb de brief ook gehad. Ik ben dan al wel verzekerd via mn eigen verzekering, maar ik ga toch ook voor de optie van Honda denk ik :) Eigen risico is wel erg hoog, maar kost me geen no-claim. Als ik dan op mn bek ga kan ik nog altijd beslissen wat ik doe, verzekering van Honda opgeven, verzekering van mezelf opgeven, of gewoon niet :+

Kheb via Unive toch geen eigen risico en zo hoog in no claim zit ik toch nie,
dus sluit niet de extra verzekering af.
Toch goed dat Honda dit geregeld heeft, want zo is iedereen in ieder geval toch nog verzekerd.
 
Wij slapen zaterdag op zondag in motel vd. Valk bij Assen voor 600rr dag zijn er nog meer mensen die daar slapen.
Misschien wel gezellig om daar te babbelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan