Circuitdag Assen - 21 Juni 2020 - Trackdays4All - €120,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg via mijn broer die wel ingeschreven staat voor de circuitdag te horen dat er opeens niet meer gewisseld kan worden vanaf nu vanwege corona. Ik was toen al akkoord gegaan en heb trackdays4all een mail gestuurd net dus nog ff afwachten wat de reactie is. Maar het lijkt mij niet dat je de spelregels kunt veranderen zonder overgangsperiode..
IMG-20200615-WA0003.jpg
 
Maar heb nog ff gekeken en staat toch op internet dat het niet geannuleerd maar wel door verkocht mag worden. Dus of het nu te maken heeft met corona, een speciale trackday of schizofrenie, ik weet het niet maar vreemd is het wel op z'n minst..
Screenshot_20200616-015758.png
 
Dat heeft volgens mij te maken met het feit dat de organisaties ruim vooraf een presentielijst bij het TT-circuit moeten aanleveren.
Gisteren zelf bij andere organisatie ook vernomen: TT-Circuit personeel controleert aan de hand van een lijst bij de ingang of je naar binnen mag of niet.

Wisselen van persoon zou veel extra administratieve handelingen met zich mee brengen (wijzigen presentielijst) richting het relatief 'logge' TT-circuit.
Kans op fouten en bijbehorende ergernis worden dan vergroot wat zich vervolgens weer tegen de organiserende trackday organisatie keert.

Ik denk dat ze daarom hebben besloten het wisselen af te schaffen zo lang het circuit nog zo streng controleert..


Gr. Christian
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week woensdag 10 juni met CRT gereden en daar heb ik niets gehoord over het niet mogen doorverkopen van je circuitdag.
 
Die Versteeg is de meest moeilijke figuur die er rondloopt . Kom hem niet aan de centen. Ze noemen hem niet voor niets Jeroen Poen. Andere organisaties zijn veel flexibeler. Circuitschool nl heb ik heel goeie ervaring mee. Sterker nog. Had een dag bij hen geboekt. Zat op een onderdeel te wachten om te kunnen rijden. Kwam niet op tijd. Dus mijn motor was niet inzetbaar. Peter gebeld geen probleem !! Verzetten we je dag naar een andere dag die niet volgeboekt is. Kijk zo kan t dus ook !!
 
Ja ik moet in september nog met ze naar Ecuyers in Frankrijk voor 2 dagen haha... Was anders eind mei geweest maar doorgeschoven. Zien of ik dan ook minder dan een week vantevoren bericht krijg dat ik mijn eigen eigendom niet mag verkopen hahaha... We gaan vaak met z'n drieën maar de voorkeur zal voortaan bij andere organisaties liggen
 
We kregen van Racecracks en CRT zonder te vragen de centen terug maar Jeroen verzette het naar September zonder te vragen of er dan überhaupt wel iemand kan. Voor mij is dat toevallig geen probleem om in september te rijden maar het zal voor anderen lastiger zijn
 
Dat heeft volgens mij te maken met het feit dat de organisaties ruim vooraf een presentielijst bij het TT-circuit moeten aanleveren.
Gisteren zelf bij andere organisatie ook vernomen: TT-Circuit personeel controleert aan de hand van een lijst bij de ingang of je naar binnen mag of niet.

Wisselen van persoon zou veel extra administratieve handelingen met zich mee brengen (wijzigen presentielijst) richting het relatief 'logge' TT-circuit.
Kans op fouten en bijbehorende ergernis worden dan vergroot wat zich vervolgens weer tegen de organiserende trackday organisatie keert.

Ik denk dat ze daarom hebben besloten het wisselen af te schaffen zo lang het circuit nog zo streng controleert..


Gr. Christian

Dan had hij die lijst nog niet door moeten sturen. Want als hij nog plek had weet ik zeker dat ik een dag ervoor zelfs nog op die lijst kom.


We kregen van Racecracks en CRT zonder te vragen de centen terug maar Jeroen verzette het naar September zonder te vragen of er dan überhaupt wel iemand kan. Voor mij is dat toevallig geen probleem om in september te rijden maar het zal voor anderen lastiger zijn

Bij RC ook niet zonder meer geld terug.
Had voorjaarstraining geboekt, werd in de week ervoor geannuleerd en geld terug kon niet, omboeken kon niet. Kregen een najaarstraining. Leuk maar heb ik niets aan. Wel uiteindelijk alles kunnen verkopen maar alsnog leg je erop toe en draag je als eindgebruiker de bedrijfslast.
 
Ja Roy! Het ondernemersrisico word de klant voor de voeten gegooid zo.. Ik snap best dat dingen nu wat anders gaan dan normaal door de omstandigheden van nu. Maar dit was belachelijk. Als zo'n man zichzelf ook tegenspreekt dan vervolgens is ie al helemaal niet meer serieus te nemen. Dit was ook niet mijn eerste kleine aanvaring met Jeroen... Hij is inderdaad gek op geld kan ik bevestigen en zal nooit zijn ongelijk toegeven
 
Met t Corona gebeuren heeft meneer Versteeg de hakken in t zand gezet om vooral maar geen geld terug te hoeven storten. Als je dan na lang aandringen en met allerlei argumenten hem zover krijgt om t geld terug te storten. Heeft ie t lef om nog even 50€ administratie in rekening te brengen. Ik ben van mening dat als ik een bepaalde dag boek , en die kan om wat voor reden niet door gaan. Hij t geld gewoon terug moet storten als een vervangende dag jouw niet past Maar hij verdedigde zich door te zeggen dat geld van de rijders al gestort was bij t circuit 😳 hoe doen de organisaties t dan waar je t geld wel terug krijgt ?
 
Da's inderdaad een vieze streek Ducootje. Administratiekosten...?! Tjongejonge belachelijk. Zo sterk had ik het ook nog niet gehoord.. Maar Jeroen komt zichzelf nog wel eens tegen op deze manier. Kan niet goed blijven gaan wanneer je de klanten beroerd behandeld en zelfs besodemieterd. Zulke mensen komen ooit wel eens de verkeerde persoon tegen. Maar tot dan misschien boycotten die organisatie om dat grapjurkje eens wat terug te plagen of zo. Of opgeven voor Radar of Opgelicht als ze hem in beeld kunnen krijgen tenminste haha..
 
Heb dezelfde ergernissen als jullie 8)7
Ecuyers wordt zomaar verzet, de nieuwe datum is midden in mijn vakantie dus ben er dan niet, en er is geen mogelijkheid om me geld terug te krijgen..
Had zelfs voorgesteld om elkaar tegemoet te komen in deze tijd(minder geld terug dan ik had betaald of een tegoedbon oid), ook daar werd geen gehoor aan gegeven. Ik boek daar nooit niks meer :t

Edit: morgen naar assen met td4a, had nog een paar vragen over tijdschema/tijdwaarneming e.d. krijg ik een mail terug met de vraag of ik de informatie mail wel goed door had gelezen..
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat er veel klachten over vooral trackdays4all zijn dus het ligt gelukkig blijkbaar niet aan mij dat ik geen fan van die man ben. Ik heb 3 stickers van trackdays op de Soes maar die gaan er vandaag nog af
 
Ik begrijp dat er veel klachten over vooral trackdays4all zijn dus het ligt gelukkig blijkbaar niet aan mij dat ik geen fan van die man ben. Ik heb 3 stickers van trackdays op de Soes maar die gaan er vandaag nog af
Maat van mij portimao geboekt als voorjaars training. Ging ook niet door. Begrijpelijk dus. Maar kreeg t geld ook niet terug. Hij mag nu in december !!! Want volgens Versteeg betaalde t circuit niks terug. Enz. Terwijl transportbedrijf netjes t geld terug stortte ook al hadden zij al kosten gemaakt. T spul was al ingekrat en geladen !! T is ook een kwestie van niet willen bij hem. Heb ik de indruk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan