circuitdag motoxtra zandvoort bijzonderheden

Nikos, hoe en met wie ga jij eigenlijk ?
Misschien is het leuk om met een groepje te gaan?
Wij gaan vanuit Nijmegen en misschien iets om met een groep bij de Anac af te spreken? Laat maar horen. Je kunt me ook gewoon mailen of wie dan ook die ook gaat en met een groep wilt rijden.

Oo ja wij gaan niet me de straatmotoren dus hebben de motoren op een aanhanger staan. Dus bedoel de mensen die ook zo gaan om daar mee af te spreken.
Anders kun je niet doorknallen he! :)

mail: r6_alex@hotmail.com


you've got mail ;)
 
Coyote is ook aanwezig in groepje blauw. Kom met de motor (zwart/gele fireblade) in een groene paardentrailer. Makkelijk te herkennen dus kom ff langs als je zin hebt.
 
Ik heb geen paardetrailer gezien? Maar wel heeeel veeeel M-F stickers! :Y

De regen in de ochtend was erg B| maar gelukkig klaarde het op en was de baan vervolgens razend snel opgedroogd! :]
 
Was een geweldig gave dag mensen!

Alleen jammer van de regen in de ochtend, maar toen de baan
eenmaal droog was, YEEEEAAH :]

Heeft er iemand nog foto's van die afgebrande motor??
 
x1pulkijS6DzXpNhmowKkSt44Awk92ewAypwZ9vCnv4gbW8ZGAvvTZp7J-zVcDGHu18RloifWKmVx4g_fM-HhbB1770rJIuVNJatbl7GeuRPFP9Rfe_P92NjD5T7qtqj3Lrc9ig6UZdvJE


Rijder is er met een highsider vanaf gegaan. Alleen een gat in z'n vinger was z'n deel. De motor was niet echt meer wat ie daarvoor was zeg maar :X

En ik dan maar, ging alweer een beetje beter.

x1pulkijS6DzXpNhmowKkSt44SdeKA_eSdXtf2PlSKW2CwVAfjKe12PHUI8wWkkYk2p5LbWba0TAjZxnKxNBTOl_MCHpZrA1tsHfqGDIPyxd4Ydkl-aoUa5pdIXyxFFclscBaRILwbVQXQ
 
Vandaag was een pechdag, maar toch erg leuk. :+ Eerste sessie erg glad voor mijn gevoel, bij het minste of geringste terugschakelen zwiepte mijn achterband al. Daarna werd het iets beter, de 2de sessie werd na een paar rondjes afgevlagd en derde ook.

Daarna mocht ik lekker de rest van de dag op baanpost 6 staan langs een heerlijk droge baan. B| :P

Reed in groep blauw trouwens, en de higshsider in de derde sessie heb ik geflimd vanaf de motor, dus als diegene hier meeleest... mail maar :z
 
Was ontzettend druk vandaag, dus volle bak en relatief veel ongelukken.

Van de 3 sessies heb ik 2 sessies een rode vlag gezien. :X

Maar voor de rest wel lekker kunnen rijden ondanks de drukte.
Voor mij was dit iig de laatste circuitdag dit jaar, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. '(
 
Ik was er vandaag dus ook bij, in de blauwe groep.

Het was niet de meest geweldige circuit dag die ik tot nu toe heb meegemaakt.

1e sessie regende het zo hard, dat ik (en met mij vele anderen)besloten had om niet te gaan rijden.

2e sessie regende het niet meer, maar de baan was nog wel nat en vreselijk glad.
was na 3 rondjes al afgelopen dmv een rode vlag en olie op de baan.

3e sessie ging wel lekker, mooi droog circuit, maar net toen ik een beetje in m'n ritme kwam werden we weer door een rode vlag van de baan gehaald.

4e sessie begon goed, maar ook voortijdig van de baan gehaald dmv. een rode vlag.


5e en laatste sessie, kregen we ook een rode vlag, maar na een tijdje toch nog
een herstart voor enkele rondjes.
Ik heb trouwens de oorzaak van deze rode vlag van heel dichtbij meegemaakt:
Doordat ik de Renault bocht iets te wijd nam, dacht iemand met teveel haast, daar kan ik mooi nog ff tussendoor.
Maar hij gaf een beetje (erg) teveel gas waardoor die een enorme hysider maakte.
Ik zag die gozer uit m'n ooghoeken een eind de lucht invliegen.
Dus ik dacht, gas, anders land ie boven op me 8-)

Al met al een bewogen dag
 
Was ontzettend druk vandaag, dus volle bak en relatief veel ongelukken.

Van de 3 sessies heb ik 2 sessies een rode vlag gezien. :X

Maar voor de rest wel lekker kunnen rijden ondanks de drukte.
Voor mij was dit iig de laatste circuitdag dit jaar, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. '(

Relatief nog steeds niet veel ongelukken, maar idd erg sneu voor de blauwe rijders dat zei alle pech hadden...eigenlijk niet eerder gebeurt en hopelijk de laatste keer.

@Phatzak die highsider op film, was dat die rood/zwarte blade??
 
Ik was er vandaag dus ook bij, in de blauwe groep.

Het was niet de meest geweldige circuit dag die ik tot nu toe heb meegemaakt.

1e sessie regende het zo hard, dat ik (en met mij vele anderen)besloten had om niet te gaan rijden.

2e sessie regende het niet meer, maar de baan was nog wel nat en vreselijk glad.
was na 3 rondjes al afgelopen dmv een rode vlag en olie op de baan.

3e sessie ging wel lekker, mooi droog circuit, maar net toen ik een beetje in m'n ritme kwam werden we weer door een rode vlag van de baan gehaald.

4e sessie begon goed, maar ook voortijdig van de baan gehaald dmv. een rode vlag.


5e en laatste sessie, kregen we ook een rode vlag, maar na een tijdje toch nog
een herstart voor enkele rondjes.
Ik heb trouwens de oorzaak van deze rode vlag van heel dichtbij meegemaakt:
Doordat ik de Renault bocht iets te wijd nam, dacht iemand met teveel haast, daar kan ik mooi nog ff tussendoor.
Maar hij gaf een beetje (erg) teveel gas waardoor die een enorme hysider maakte.
Ik zag die gozer uit m'n ooghoeken een eind de lucht invliegen.
Dus ik dacht, gas, anders land ie boven op me 8-)

Al met al een bewogen dag

DAT was een rood/zwart blade?
 
Ik hoorde iemand van de organisatie idd. noemen dat het voornamelijk de blauwe groep was die steeds voor oponthoud zorgde. Misschien zat die groep een beetje té vol? :X


Vandaag zal de F5 knop wel weer hevig slijten om steeds te kijken of er al foto's online staan... :P
 
Voor mij was dit iig de laatste circuitdag dit jaar, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. '(

:^

Stond jij op post 13 in de ochtend?

Heb het vandaag prima naar de zin gehad, behalve het uurtje wachten op de brandweer, precies als ik de baan op zou gaan.

(Afbeelding)

Je had er een leuke kentekenplaat op zitten :+

Verder heb ik ondanks de vele pechgevallen wel een leuke en gezellige dag gehad :Y :W :]
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde iemand van de organisatie idd. noemen dat het voornamelijk de blauwe groep was die steeds voor oponthoud zorgde. Misschien zat die groep een beetje té vol? :X
Precies!
:^
Ik heb 1 sessie gereden in de blauwe groep, wat een zooitje,teveel motoren en teveel tempo verschil.
Die sessie ook rode vlag, lagen 3 motoren en wat rijders op de baan , ik kon er nog nettussendoor zigzaggen :X
Dus besloten om naar de rodegroep te verkassen, goede keus achteraf.
Lekker kunnen knallen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde iemand van de organisatie idd. noemen dat het voornamelijk de blauwe groep was die steeds voor oponthoud zorgde. Misschien zat die groep een beetje té vol? :X


Vandaag zal de F5 knop wel weer hevig slijten om steeds te kijken of er al foto's online staan... :P

Vwb aantallen niet anders dan de andere, minder dan geel/groen, iets meer dan rood.
 
Precies!
:^
Ik heb 1 sessie gereden in de blauwe groep, wat een zooitje,teveel motoren en teveel tempo verschil.
Die sessie ook rode vlag, lagen 3 motoren en wat rijders op de baan , ik kon er nog nettussendoor zigzaggen :X
Dus besloten om naar de rodegroep te verkassen, goede keus achteraf.
Lekker kunnen knallen :)

Tempo verschil was idd zo, was vreemd om een aantal rijders die in rood horen zo in blauwe tekeer zien gaan. Ik heb niet meegekregen dat er 3 motoren en rijders op de baan lagen ? waar was dat? (wel 2 afzonderlijke valpartijen, maar rijders op de baan zal misschien net achter mij zijn gebeurt ?)
 
Tempo verschil was idd zo, was vreemd om een aantal rijders die in rood horen zo in blauwe tekeer zien gaan. Ik heb niet meegekregen dat er 3 motoren en rijders op de baan lagen ? waar was dat? (wel 2 afzonderlijke valpartijen, maar rijders op de baan zal misschien net achter mij zijn gebeurt ?)
3de sessie was dat volgens mij, terhoogte van het aanrem punt voor de hugenholzbocht.
:N
 
Ben daar ook geweest :Y Heb 1ste keer op circuit gereden en dan ook nog op een zeiknatte baan in de groene groep.reed achter een dikke honda twin die ook zeer voorzichtig reed.Was zelf ook erg druk met er niet af te pleuren O-) 2e sessie ook op natte baan en smiddags op post 5 gestaan.Reed overigens op een ST2.Dus als jullie iemand over de baan zagen "kruipen"was ik dat!!Jammer van de regen maar wil toch ook nog eens op een droge baan rijden volgend jaar,was verder een geslaagde dag vond ik.Groeten van Ducable.
 
Was een geweldig gave dag mensen!
:W

Ik heb ook genoten. 8-)

Ben wel twee keer bij de MAC geweest in de ochtend, vóór en na het tanken, maar ik was waarschijnlijk gewoon te laat. Sorry als ik je opgehouden heb. :)
Volgende keer even de nummers uitwisselen.

Overdag nog om mij heen gekeken wie er een Gixxer 1000 had, maar er waren zoveel rijders, en wie hoort er nou bij één van de vele geparkeerde motoren? :+
Mijn maatjes waren ook heel gezellig, en de tijd vloog voorbij, dus liep niet echt met mijn ziel onder de arm. Een enkele TL1000R daarentegen kon je gemakkelijk spotten gisteren. :+
Tempo verschil was idd zo, was vreemd om een aantal rijders die in rood horen zo in blauwe tekeer zien gaan. Ik heb niet meegekregen dat er 3 motoren en rijders op de baan lagen ? waar was dat? (wel 2 afzonderlijke valpartijen, maar rijders op de baan zal misschien net achter mij zijn gebeurt ?)
Ook in geel zaten aardig goede jongens. :}

Maar de marshal zei al na 2 sessie's: blauw gebeurt altijd wat. O-)
Volgende keer wil ik eigenlijk van groen een stappie omhoog.
Alleen een groep die bijna niet rijdt.. geen zin in. ;)
Rood is nog ff te hoog gegrepen. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan