Hugo Sr.
MF veteraan
Met de nodige twijfel wegens aanstaande beëindiging van de racehobby te koop aangeboden.
Motor is door mij in mei 2008 gekocht en ik ben 3e eigenaar, maar aangezien de 2e eigenaar er, door omstandigheden, letterlijk geen meter op gereden heeft dus 2e gebruiker. Weet wie de eerste eigenaar/gebruiker is en ken dus de hele historie van de motor. Altijd goed onderhouden en het nodige aan veranderd en verbeterd.
In november 2008 is de versnellingsbak volledig gereviseerd en gemodificeerd door Mobu Enkhuizen. Gemodificeerd om de bekende R1 kwaal van slecht schakelen en kapotte bak te verhelpen. In augustus 2009 is er een compleet ander motorblok ( uit een R1 2006) ingekomen i.v.m. motorschade (gemodificeerde versnellingsbak is overgebouwd).
Huidige KM stand ca 11.000 km waarvan 4.000 op het circuit.
Alle technische ellende heb ik dus wel voor m´n rekening genomen. En om volledig te zijn: Ik ben een paar keer onderuit gegaan met de motor, in alle gevallen alleen lichte schuifschade. Op o.a. de rearsets en de valdoppen zijn daar nog sporen van zichtbaar . Kuipen zijn zeer recent allemaal weer opnieuw (professioneel) gespoten.
Motor is compleet en rijdt en stuurt als een tierelier. Zandvoort 1.57, Assen 1.51 en Spa 2.42 om je een indruk te geven.
Motor kan op 2 manier gekocht worden: een ´basis´ prijs van € 4.250,00 voor de instappers en./of koopjesjagers of een heel aantrekkelijk all-in prijs van € 5.600,00 waarbij je voor ca € 3.000,00 aan extra’s krijgt.
€ 4.250,00 = “basis” inclusief:
Volledige WP racevering voor en achter ( olie en seals dit voorjaar vervangen)
Yec-kabelboom incl, ECU (geen sleutel nodig)
520 Tsubaki Racing Pro ketting + Alu tandwielen (net nieuw)
Yec valblokken
BMC luchtfilter
Nieuwe accu
Gilles rearsets
‘Race’ tankdop
Stalen remleidingen voor
CRC kuipset gespoten in Wit/Zwart + stickerset
Standaard koppeling
Standaard inlaatkelken
Standaard stuurdemper
Standaard uitlaatdempers
Standaard gashendel
Standaard rem/koppelingshendels
Alle essentiele zaken kunnen netjes geborgd worden
Voor slechts € 1.350,00 meer krijg je naast de bovengenoemde basis:
* Slipperclutch STM
* Quickshifter
* Ohlins stuurdemper
* Pazzo hendels
* Velocity Stacks (ipv standaard inlaatkelken)
* Pazzo veervoorspanning verstellers
* Active snelgas
* Leovince Dempers met DB-Killers ( Assen proof)
* Gilles tooling kettingspanner incl. bikelifthaken
* Mychron Laptimer
* 2 extra achterwielen incl schijf en tandwielhouders
* 1 extra voorwiel incl (braking) schijven
* Extra tandwielen
* Z.g.a.n setje regenbanden ( gemonteerd op de extra wielen)
* Voorbok
* Achterbok
Een buitengewoon complete motor dus voor slechts € 5.600,00 euro. Ready to race.
En nee, er worden vooralsnog geen losse delen verkocht tot dat duidelijk is of deze meegaan in de verkoop.(lijkt me van wel voor die prijs)
Geinteresseerd of vragen? Mailadres staat in m’n profiel of je stuurt een PB-tje
En omdat foto’s meer zeggen dan woorden:
Statisch
In actie op Spa afgelopen dinsdag
Motor is door mij in mei 2008 gekocht en ik ben 3e eigenaar, maar aangezien de 2e eigenaar er, door omstandigheden, letterlijk geen meter op gereden heeft dus 2e gebruiker. Weet wie de eerste eigenaar/gebruiker is en ken dus de hele historie van de motor. Altijd goed onderhouden en het nodige aan veranderd en verbeterd.
In november 2008 is de versnellingsbak volledig gereviseerd en gemodificeerd door Mobu Enkhuizen. Gemodificeerd om de bekende R1 kwaal van slecht schakelen en kapotte bak te verhelpen. In augustus 2009 is er een compleet ander motorblok ( uit een R1 2006) ingekomen i.v.m. motorschade (gemodificeerde versnellingsbak is overgebouwd).
Huidige KM stand ca 11.000 km waarvan 4.000 op het circuit.
Alle technische ellende heb ik dus wel voor m´n rekening genomen. En om volledig te zijn: Ik ben een paar keer onderuit gegaan met de motor, in alle gevallen alleen lichte schuifschade. Op o.a. de rearsets en de valdoppen zijn daar nog sporen van zichtbaar . Kuipen zijn zeer recent allemaal weer opnieuw (professioneel) gespoten.
Motor is compleet en rijdt en stuurt als een tierelier. Zandvoort 1.57, Assen 1.51 en Spa 2.42 om je een indruk te geven.
Motor kan op 2 manier gekocht worden: een ´basis´ prijs van € 4.250,00 voor de instappers en./of koopjesjagers of een heel aantrekkelijk all-in prijs van € 5.600,00 waarbij je voor ca € 3.000,00 aan extra’s krijgt.
€ 4.250,00 = “basis” inclusief:
Volledige WP racevering voor en achter ( olie en seals dit voorjaar vervangen)
Yec-kabelboom incl, ECU (geen sleutel nodig)
520 Tsubaki Racing Pro ketting + Alu tandwielen (net nieuw)
Yec valblokken
BMC luchtfilter
Nieuwe accu
Gilles rearsets
‘Race’ tankdop
Stalen remleidingen voor
CRC kuipset gespoten in Wit/Zwart + stickerset
Standaard koppeling
Standaard inlaatkelken
Standaard stuurdemper
Standaard uitlaatdempers
Standaard gashendel
Standaard rem/koppelingshendels
Alle essentiele zaken kunnen netjes geborgd worden
Voor slechts € 1.350,00 meer krijg je naast de bovengenoemde basis:
* Slipperclutch STM
* Quickshifter
* Ohlins stuurdemper
* Pazzo hendels
* Velocity Stacks (ipv standaard inlaatkelken)
* Pazzo veervoorspanning verstellers
* Active snelgas
* Leovince Dempers met DB-Killers ( Assen proof)
* Gilles tooling kettingspanner incl. bikelifthaken
* Mychron Laptimer
* 2 extra achterwielen incl schijf en tandwielhouders
* 1 extra voorwiel incl (braking) schijven
* Extra tandwielen
* Z.g.a.n setje regenbanden ( gemonteerd op de extra wielen)
* Voorbok
* Achterbok
Een buitengewoon complete motor dus voor slechts € 5.600,00 euro. Ready to race.
En nee, er worden vooralsnog geen losse delen verkocht tot dat duidelijk is of deze meegaan in de verkoop.(lijkt me van wel voor die prijs)
Geinteresseerd of vragen? Mailadres staat in m’n profiel of je stuurt een PB-tje
En omdat foto’s meer zeggen dan woorden:
Statisch
In actie op Spa afgelopen dinsdag
Laatst bewerkt: