Circuitrijden Zolder vrijdag 18 april

Valt reuze mee hoor met dat zand. Die baanmarshalls (of hoe ze ook heten) vegen vaak zand weg!
 
Ik dacht dat het vol was. Anders moet je even met Peter bellen maandag 0181-629346
 
De mensen die op Zolder gaan rijden kunnen even een filmpje van mijn website downloaden. Heb daar vrijdag 4 april een vrije training gehad, en toen ook weer even de camera op de tank geplakt. Have fun!

www.BHRacing.nl onder "Software"
 
Ik heb net een site ontdekt van een belgische fotograaf die foto's maakt op o.a. Zolder. Dus als je daar gaat rijden, hier checken of je op de foto staat :)
www.circuitfoto.be
 
Ja JA ben er ook vrijdag , eindelijk na lang wachten de eerste circuit km's maken van dit jaar , en ook voor het eerst op de R1 ( ex stocksport). heb met die fiets alleen maar even op industrieterrein van Moerdijk gereden dus ik ben reuze benieuwd !!!
Zal wel wat anders rijden dan mijn Duc
 
Ja JA ben er ook vrijdag , eindelijk na lang wachten de eerste circuit km's maken van dit jaar , en ook voor het eerst op de R1 ( ex stocksport). heb met die fiets alleen maar even op industrieterrein van Moerdijk gereden dus ik ben reuze benieuwd !!!
Zal wel wat anders rijden dan mijn Duc
 
oh, nog maar één nagje slapen :D

'k Heb er zin in!!!!!!

(Leuk filmpje zeg! Lekker geluidje ook van die Thundercat)
 
ik ben es gaan zien vandaag,veel volk,heb er veel gezien die hun bike ook al es op mf hebbe getoond maar ik vond dat ons ma hare stofzuiger meer lawaai maakte vandemorgen,die stomme geluidsnormen toch :( maar veel mooie bike's gezien,ik mag er niet op met mijn uitlaatjes anders dan zou ik ook wel es willen vrij rijden(met een groep van 70 ????)
 
Terug
Bovenaan Onderaan