Hm, dat heb ik ook gedaan bij m'n GPZ500s, maar de cheape chinese LEDs van eBay geven toch te weinig licht. Waar komen deze vandaan?
Wat een gekke cockpit.Ik heb dezelfde maar ik heb witte... (vindt ze nog wel aardig blauwig...)
Wel in het daglicht geschoten...
[afbeelding]
Geeft toch een idee van de kleur... daar vroeg de vorige poster om...Wat een gekke cockpit.
@TS: ik vind het zeer geslaagd!
Welke zijn dat, die met het kapje?
Het resultaat van vier Witte Hyperflux T10 LED vervangers (voor de indicator lampjes) en vijf 6 x 3mm Rode T10 LED vervangers (achter de klokken) in het dashboard van mijn Kawasaki ZX9R Ninja
[afbeelding]
Met uitzondering van een kleine lichtvlek achter het logo van de benzinemeter, is het licht erg gelijkmatig verdeeld.
Gekocht via www.leds-buy.nl
zie; http://www.leds-buy.nl/modules.php?...hp&t=551&sid=ebb8316dd45890bf76f48fb5a906be9a
Ja, het zal dan de klassieke schakeling zijn waarbij het verklikkertje hangt tussen linksplus en rechtsplus, zonder "eigen" min/aarde maar die "min" per geval kiest door de "koude" pinkers heen.Je moet opletten dat Led's eigenlijk diodes zijn. Ze laten stroom dus maar in één richting door. Afhankelijk van je elektronisch schema kan dit misschien gekke gevolgen hebben. Zo deden mijn knipperlichten niet meer normaal, nadat ik het indicatorlampje had vervangen voor een led. Hier zit dus nog een gewone lamp in.