Colin Edwards

“Absolutely,” replied Edwards, when asked if he was impressed by Espargaro. “How old is he, 24? It'd be nice to be 24 again... Fresh balls. Young, dumb!

En hier schuilt het probleem voor Colin Edwards. Het zou mij niet verbazen als dit jaar op de Yamaha zijn laatste jaar in de GP gaat zijn, als bedankje van het Forward team voor twee jaar ontwikkelen op een CRT motor, als blijk van loyaliteit. Maar eens is de koek op en nu Aleix het ware potentieel toont van een talentvolle coureur op deze machine, denk ik niet dat Edwards nog lang te gaan heeft in dit kampioenschap.
 
Zonder Edwards was de match er misschien niet eens geweest, ik denk dat ze bij Forward vooral naast de baan gigantisch veel hebben gehad aan Edwards en zijn profiel. Dat-ie op circuit nog redelijk mee kon komen was genoeg.

Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
 
Inderdaad, eens zal het laatste seizoen ook voor Colin aanbreken. Wat zullen we die man gaan missen. Het zal stil worden naast de baan zonder persoonlijkheden als Simoncelli, Edwards en Rossi.

Wordt tijd dat er nieuwe persoonlijkheden op staan. Maar Colin Edwards kan hoe dan ook, terugkijken op een hele mooie loopbaan :Y
 
We hebben in ieder geval nog Cal Crutchlow. Altijd goed voor een lolletje.

Klopt Crutchlow is wel een persoonlijkheid. Maar als je naar gasten als Pedrosa, Bradl, Smith kijkt...dan zijn mannen als Rossi en Edwards toch heel wat aansprekender.

Ik mag die oude redneck wel! Al gaat ie ongenadig eraf gereden door Espargaro. Tja, zo gaan die dingen. Het is de vervelendste (lees: snelste) teamgenoot die hij kon krijgen.
 
Inderdaad, eens zal het laatste seizoen ook voor Colin aanbreken. Wat zullen we die man gaan missen. Het zal stil worden naast de baan zonder persoonlijkheden als Simoncelli, Edwards en Rossi.

Wordt tijd dat er nieuwe persoonlijkheden op staan. Maar Colin Edwards kan hoe dan ook, terugkijken op een hele mooie loopbaan :Y


Nieuwe persoonlijkheden komen er niet zo snel meer denk ik... Coureurs moeten politiek correct handelen tegenwoordig.
Edwards noemde zijn fietsen nog wel eens pièces of shit als het even niet lekker ging... Dat doen de huidige rijders nooit.. emotie tonen is slecht tegenwoordig.
 
Nieuwe persoonlijkheden komen er niet zo snel meer denk ik... Coureurs moeten politiek correct handelen tegenwoordig.
Edwards noemde zijn fietsen nog wel eens pièces of shit als het even niet lekker ging... Dat doen de huidige rijders nooit.. emotie tonen is slecht tegenwoordig.
Heeft er denk ik ook mee te maken dat het huidige klimaat om in te racen een stuk moeilijker is dan dat van pakweg twintig, dertig jaar geleden. Motorsport is duur en met de komst van sociale media is het voor jonge coureurtjes al nagenoeg een must om zichzelf te verkopen, om sponsoren te bedanken en om nieuwe sponsoren aan te trekken. Schelden, negatief uiten, daar wordt je op afgerekend. Er zijn er een hoop met die internationale droom en dat is maar voor een enkeling weggelegd, en die enkeling behoort zich al op jonge leeftijd te scharen naar de sponsor - op een positieve manier, that is.

De vijver is groot en het geld is op, dan krijg je dit soort gedrag en daar valt de persoonlijk bij een hoop helaas bij weg.
 
Het maakt de sport ook nep en niet geloofwaardig soms.
Fans die van het pure eerlijke houden blijven weg en dan sterft de sport voor een deel.
Ik vraag mijzelf ieder jaar af waarom ik eigenlijk nog kijk omdat het steeds minder aantrekkelijk word door o.a deze dingen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
 
Proficiat aan een van mijn favoriete rijder en veteraan.

1957690_801779763182476_812629847_o.jpg
 
Jammer dat ie geen enkele Gp heeft gewonnen , en toen ie het een keer voor het grijpen had op Assen ging hij behoorlijk in de fout en won Hayden de TT.
Zat overigens wel eerste rang op de GT tribune om het allemaal zien te gebeuren.
Verder prima vent met mooie uitspraken en bij de superbike's was hij echt super.
 
En hier schuilt het probleem voor Colin Edwards. Het zou mij niet verbazen als dit jaar op de Yamaha zijn laatste jaar in de GP gaat zijn, als bedankje van het Forward team voor twee jaar ontwikkelen op een CRT motor, als blijk van loyaliteit. Maar eens is de koek op en nu Aleix het ware potentieel toont van een talentvolle coureur op deze machine, denk ik niet dat Edwards nog lang te gaan heeft in dit kampioenschap.
O-) O-)
 
Jammer dat hij niet meer verder rijdt, maar je weet hoe het gaat met coureurs die hun leven lang op circuits 'wonen'. Die verdwijnt niet uit de motorsport. Hij weet echt wel hoe hij aanwezig moet blijven en zo nu en dan met briljante humor zichzelf weer in de spotlight brengt *O*
 
Jammer dat ie geen enkele Gp heeft gewonnen , en toen ie het een keer voor het grijpen had op Assen ging hij behoorlijk in de fout en won Hayden de TT.
29377.jpg

:X

Erg genoten van hem, had verwacht (misschien gehoopt) dat hij met dit pakket richting het podium kon sturen, maar dat ziet er nog niet echt zo uit. Misschien kan ie nog wat laten zien :]

Dit was trouwens echt een geweldige opmerking van Colin!
Edwards about Rossi
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan