Hallo allemaal, in het forum Bespreking eerste MF-toertocht pagina 3 heb ik iedereen al mee kunnen laten genieten van mijn pech onderweg story, dit zijn mijn uitlaten na thuiskomst, nogal een afwijkend verschil moet ik zeggen......
Dit is de linkeruitlaat
En dit is de rechteruitlaat
Wat zou een mogelijke oorzaak (en te sleutelen karwei) kunnen zijn in deze???
_________________
System error, hit any user to continue
[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-10 20:21 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-11 16:47 ]
Misschien vuil in de carburateur (in de sproeier of zo) zodat één cilinder te weinig benzine heeft gekregen en de cilinder oververhit raakte? Misschien is daardoor een zuigerveer geknapt en zitten er nu krassen in je zuiger en cilinderwand?
Is wel een beetje een doemscenario.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-06-10 20:56 ]
Misschien vuil in de carburateur (in de sproeier of zo) zodat één cilinder te weinig benzine heeft gekregen en de cilinder oververhit raakte? Misschien is daardoor een zuigerveer geknapt en zitten er nu krassen in je zuiger en cilinderwand?
Is wel een beetje een doemscenario.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-06-10 20:56 ]
Een doemscenario is het nu toch al, want ik weet zeker dat ik beide cilinders eraf mag gaan halen, er is iets goed maar dan ook goed mis inwendig, dat wordt weer een reparatie van Fl veel,duur,=
Weet iemand wat Honen en overmaat zuigers ongeveer kosten??
Iets van 2 a 300 gulden ofzo?Of ben ik meer kwijt?
Hoe lang duurt zulks ongeveer?
Is niet echt hetzelfde, maar met m'n brommer heb ik ik ook zoiets gehad (niet bij de Q8 mengsmering halen, zit te weinig olie in). Moest toen ook cilinder laten honen, nieuwe zuiger en zuigerveren. Kostten toen (8 jaar geleden) 120,- piek en ik was m'n brommer 3 weken kwijt. Balen dat ik deed, 120 piek vond ik toen veel geld . Reken maar op meer, veel meer .
Alleen de kop eraf halen is het minste denk ik, maar er is een wegenwachterd bijgeweest, en die heeft ook een compressie test gedaan, en die beloofde niet veel goeds, namenlijk 0,0 bar rechts en 5,0 bar links.