Zou de fabrikant een sleutelnummer op het slot vermelden ?
Om de dief wat gemakkelijker te maken een gestolen motorfiets weer gaande te krijgen?
Of nog mooier : ik kijk even bij een motor, die altijd in dezelfde omgeving staat even naar het nummer en laat dan even een sleutel maken.
Makkelijker mee te nemen
EgbertO
En voor dat aanmelden heb je een oude sleutel nodig, dus dat kan je vergeten.Contactslot (en als je het niet loskrijgt de hele kroonplaat) via een Suzuki dealer naar Nimag laten sturen. Komt alles goed. Dat een slotnummer aan een blok- en framenummer gelinked is, is kolder. Alleen bij fietsen met startblokkering is alles wat lastiger, dan moet je een nieuwe sleutel aanmelden bij de elektronika.
Dat zeg ik, GammaJa plus als er een startonderbreking inzit wordt het idd vrij lastig denk ik zo.
En voor dat aanmelden heb je een oude sleutel nodig, dus dat kan je vergeten.
Contactslot (en als je het niet loskrijgt de hele kroonplaat) via een Suzuki dealer naar Nimag laten sturen. Komt alles goed. Dat een slotnummer aan een blok- en framenummer gelinked is, is kolder. Alleen bij fietsen met startblokkering is alles wat lastiger, dan moet je een nieuwe sleutel aanmelden bij de elektronika.
Volgens mij noteerd geen enkele Japanse fabrikant sleutelnummers.NIMAG heeft er nog net geen bloedhekel aan, maar volgens mij komt het in de buurt..ze gooien zo snel mogelijk alle gegevens weg, bewaren het een jaar of 3 tot 5 maar dan kan je het wel vergeten..wat je ook opstuurd, ze weten het echt niet meer. Al twee keer gehad inmiddels, motor van 7 jaar oud en een van 10 jaar oud. geen gevens bewaard, nieuw contactslot of naar de sleutelkoning !(kost 17.50 euro en dan heb je twee sleutels)