Sleutel kopieren? Ik roep maar wat geks.Omdat ik bang ben om mn sleutel te vergeten van mn motor wil ik mn rode noodstop gaan gebruiken om contact te maken. Heeft iemand ervaring met het omleggen van de elektra zonder dat je gezeur krijgt met je CDI?
Het gaat dus om het omzeilen van het contactslot zodat je geen sleutel meer nodig hebt.
in je contact slot zitten een x aantal draden je moet even kijken wel voor contact zorgt en deze kan je doorverbinden naar de schakelaar.
Mijn gs heeft een "off, parkeerstand, on" stand ik weet niet hoe dat bij jou motor zit.
gewoon de draden met elkaar door verbinden en wanneer die wil starten of je lichten doen het heb je de juiste draden te pakken.
Zwart is - de andere draden door verbinden met zwart
Ehm, die kleuren verschillen per merk nogal, bij suzuki is zwart-wit idd de massa, bij Honda is dat juist een 12V draad (voor de ontsteking).Zwart is - de andere draden door verbinden met zwart
Ik neem aan dat het wel een "eerlijke" fiets betreft?
Nogal wat gestolen motoren belanden op een dergelijke manier op het circuit...
Jawel, ik heb het weleens gedaan met een SRAD racer. Was een dagje puzzlen en solderen en klaar... Een bedradingsschema is wel makkelijk, dan kun je zien welke draden je moet doorverbinden. Ik had ook een klein schakelblokje gekocht waar alleen een startknop en een hoofdschakelaar zat.Niemand een idee
Ik zou een aparte schakelaar monteren ipv je contactslot, dan schakel je iig overal de spanning uit ipv alleen de ontsteking als je de dodemansknop gebruikt.
Gewoon orginele gashandvat weggooien en snelgas monteren. En natuurlijk zo'n klein schakelblokje kopen. Ook minder kans op schade na een grindbakonderzoekZou ik deze twee ook parallel kunnen schakelen zodat beide functies met één handeling plaats vinden?
Gewoon orginele gashandvat weggooien en snelgas monteren. En natuurlijk zo'n klein schakelblokje kopen. Ook minder kans op schade na een grindbakonderzoek
In dat geval gebruik je gewoon de orginele killswitch en startknop. Kost dus verder niks dan een beetje tijd om e.e.a. uit te zoeken.Was meer op zoek naar een oplossing die minder dan 50e zal kostenVervang de boel wel na de grindbak
maar wat is er mis met sleutel vastlijmen?? je kunt em nooit vergeten, je houdt de bedrading in tact (geen storingen!) en je dodemansknop blijft doen waar die voor ontworpen is