Controle crossen in bossen in brabant

....Enige wat ik er tot nu van gemerkt is hebt is het kappen van bomen, wat ik uiteraard schandalig vind en volstrekt nutteloos....

wat een slecht onderbouwde mening :?
als staatsbosbeheer niet met regelmaat bomen weghaalde heb jij over een aantal jaar geen pad meer om op te rijden, zo dicht is alles begroeid.

DAT ze het doen is echt niet nutteloos, de MANIER WAAROP.. tja.. dat is een heel ander verhaal ;)

:W
 
Als de crossers slim zijn dan gaan ze nu ook met enduro dempers rijden. Ik was op hemelvaatsdag nog bij een cross en daarbij viel het me op dat die dingen echt een bak herrie maken. Allemaal open akra's zonder db killers. Tsja... zo krijg je inderdaad wel problemen. Ik heb nog even bij de KNMV geluidsmeting gestaan en de meter kwam regelmatig over de 100dB

Die circuit-crossers verpesten het maar voor ons, de welwillende wildcrossers :+

Idd en met name de 4takt's kunnen er wat van opruimen die koffiemolens en hup lang leve de 2takt. :] :9
 
Je mag het nummer alleen hebben als je het op een gay dating site zet

full
 


Dus jij mag graag bellen?

[afbeelding]

Je mag het nummer alleen hebben als je het op een gay dating site zet


_O- _O-

idd ik bel graag de verkeerde kant op ja.
_O- _O-
(let op leuke woordspeling ,gezien de bovenstaande quote's)


:N natuurlijk niet. :N
Als die sukkels nu vaak genoeg voor niets komen om te kijken ,is dat nummer natuurlijk zo weer uit de lucht.
heheh, is daar nog nooit iemand opgekomen?

Greatz Dick
 
Laatst bewerkt:
Hebben we voeger wel gedaan, staken we een ruigte in de fik om aan de andere kant van het dorp rustig te kunnen crossen op onze brommerts...
 
Nou, ik heb de eerste ervaring met onze mannen in het blauw. Ik dacht afgelopen woensdag eens leker te rijden met een paar man. We vertrokken om een uurtje of 17:30. Rijden we langs het defensie kanaal (in de buurt van vliegveld de peel) Zie ik een paar honderd meter vooruit een blauw spatbord haaks op het pad in uit de bosjes steken. Vlug omgegooid maar ze kwamen al achter ons aan. Die mannen kunnen een aardig potje sturen..... Gelukkig niet goed genoeg... Zelfs 's avonds door de week zijn ze op pad..... Ik word er niet goed van! Als iemand dat telefoonnummer heeft of kan achterhalen zou ik het ook graag willen hebben. Dan sturen we ze maar bij voorbaat de verkeerde kant op, ik weet het anders ook niet meer. Ik ben iig echt niet van plan mijn motor alleen te gaan gebruiken voor georganiseerde ritjes, dus ik denk dat ik nog regelmatig een wedstrijdje mag gaan houden.
 
Ik heb het even opgezocht: 073-6812821 (milieuklachten centrale)
Dit nummer kan ook worden gebruikt als:
U zin heeft in een geil gesprek.
U het leven even niet meer ziet zitten.
U shoarma wilt bestellen.
U een telefoonnummer zoekt.
U na het stappen nog even lekker wilt b(r)abbelen.
U iemand goedemorgen wilt wensen.
U op zoek bent naar een nachtapotheker.
Dit nummer is 24uur per dag zeven dagen in de week bereikbaar.

Schroom je niet en bel nu!
 
Laatst bewerkt:
Die mannen van het leger rijden helemaal niet hard op die lompe 400cc lc4's. Sinds ik die lui een paar keer op een offroad dag heb zien rijden ben ik daar echt niet bang meer voor.
 
Haha nee die mannen op die lc4's vormen geen bedreiging. Die hebben een keer met de ktm dag meegereden. Ik heb me toen blauw gelachen om ze zo door de modder te zien tobben.

Dit was gewoon politie en misschien wel de mannen uit het filmpje van omroep brabant. Ze reden op yamaha's. Ik ben niet gestopt om het ze te vragen :)
Maar aan hun jassen te zien was het gewoon politie.
 
ff een bekeuring gekregen net.
ik zat volgens hun te crossen met mijn lc4 (met supermoto wielen!!!)
tussen de vijfers in lonneker en vliegbasis enschede. (vast wel bij iemand bekend)




lekker de hele dag wezen rijden en 40 euro lichter...
toch een leuke dag gehad voor 40 euro...
 
ff een bekeuring gekregen net.
ik zat volgens hun te crossen met mijn lc4 (met supermoto wielen!!!)
tussen de vijfers in lonneker en vliegbasis enschede. (vast wel bij iemand bekend)




lekker de hele dag wezen rijden en 40 euro lichter...
toch een leuke dag gehad voor 40 euro...
Welke feitcode staat er op het papiertje?
 
Ook een keertje een bekeuring gekregen voor het met een supermoto in het bos rijden,de boswachter(boa dus kan bekeuren :( ) schreef als feitcode 461 sr. (verboden toegang voor onbevoegden)alleen ben ik daar niet onbevoegd!! maar ik rij daar met een motor en dat mag dus niet.Dus deze bekeuring werd door de OVJ ingetrokken omdat het geen 461 sr, geval was :z maar hij had een bekeuring voor een geslotenverklaring moeten geven

Dus goed kijken waar je rijdt en of 461 wel kan! :+
 
Laatst bewerkt:
Ook een keertje een bekeuring gekregen voor het met een supermoto in het bos rijden,de boswachter(boa dus kan bekeuren :( ) schreef als feitcode 461 sr. (verboden toegang voor onbevoegden)alleen ben ik daar niet onbevoegd!! maar ik rij daar met een motor en dat mag dus niet.Dus deze bekeuring werd door de OVJ ingetrokken omdat het geen 461 sr, geval was :z maar hij had een bekeuring voor een geslotenverklaring moeten geven

Dus goed kijken waar je rijdt en of 461 wel kan! :+


daar heb ik het papiertje dus ook voor gekregen.
ik zal nog ff kijken naar de code....
 
.............. Rijden we langs het defensie kanaal (in de buurt van vliegveld de peel) Zie ik een paar honderd meter vooruit een blauw spatbord haaks op het pad in uit de bosjes steken. .................

Damn, :(

bedankt voor de waarschuwing.

Er zullen er wel niet zoveel dienders zijn die met die dingen rondrijden. Kan niet iemand het werkschema van die lui op het forum zetten? :+
 
Laatst bewerkt:
ik begin te snappen waarom ik op internet zo weinig kon vinden over waar je kan offroad kan rijden.
ik dacht ik zoek wat leuke routes omgeving gelderland..

dus je moet idd letten op je geluid,mensen niet storen en op rustige momenten gaan, m.a.w rustig dat er geen mensen wandelen en op andere manieren op dat moment recreeren..
 
ik begin te snappen waarom ik op internet zo weinig kon vinden over waar je kan offroad kan rijden.
ik dacht ik zoek wat leuke routes omgeving gelderland..

dus je moet idd letten op je geluid,mensen niet storen en op rustige momenten gaan, m.a.w rustig dat er geen mensen wandelen en op andere manieren op dat moment recreeren..
Dat is idd de truc. Geen overlast veroorzaken, herrie, stof etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan