CR500 '98 ombouwen naar SM project

Ik volg dit topic al een tijdje en het eindresultaat is prachtig! Respect hoor :} Ik heb verder niks met crossmotoren ofso maar dit is wel erg gaaf :9~
 
chrissie :} echt mooie bike!
ga er een voorbeeld aan nemen :P alleen andere kleuren .. vind die rode zijschilden wat minder maarja ieder zijn smaak en mening.

hoop dat je hem lang heel houd :D
 
ik vind hem echt geen klap aan, hoe kun je nou in godsnaam zo'n mooie fiets zo vern**ken










:+
 
Hij ziet er idd mooi uit zoals iedereen zegt. Maar ik vind die remschijf van jou ook nie de allermooiste die er bestaat (de grote is het probleem niet maar de binnenkant zeg maar van de schijf) maar hijs verder echt gaaf
 
~
ik vind hem echt geen klap aan, hoe kun je nou in godsnaam zo'n mooie fiets zo vern**ken


Als je niet van een supermotard houdt zoek dan een andere topic, of reageer gewoon niet..... :r |( :r |(

Ha die chriss,

Nou ik vind hem het einde .... :} :} :} :} :}

In Groningen zeggen we BEUK'M IN DE PANTY, Yoehoe...

en nu maar Gummen

(ps, wat betreft je slicks... als je een ongeluk krijgt kan de verzekering zich terug trekken. :?
 
da kan goed zijn maar hij had beloofd om de totale prijs te zeggen als hij helemaal af was :W
Dus het mag best de sfeer verpesten, zolang jij dat bedrag maar weet? Ik vind het not done.


Chriss, wilde eerst nog vragen of je die inbusjes in je tankschilden nog ging vervangen door originele boutjes, maar ik zie dat je een fan van inbusjes bent (gezien het vele gebruik ervan) dus dat zal wel niet :+ .
 
nice work :)

Wat hij gekost heeft mag je niet naar vragen, de kenner en techneut weet zat als hij het ziet, de mensen die het vragen zijn onervaren en rete nieuwsgierig. idd. een grote DON'T

kwamen die tankkap-stickers nou bij mij vandaan?

tinus.
 
Laatst bewerkt:
man als chrisscross zegt: zodra hij af is zeg ek de prijs, als ik er dan achter vraag dan kan je toch antwoorden...
@tinus: ja ik ben daar mischien onervaren in maar ik doe ten minste nie of ik er veel van ken zoals veel hier.

maar laat maar het is gewoon een mooie motor!
 
He chriss hij is echt superrrrrrrrrrrrrrrrgaaf man echt klasse van zo,n afgetrapt ding zo iets moois maken nou petje af hoor .
 
dank jullie wel allemaal :} morgen even wat actie foto's als ik een fotograaf kan vinden (denk het wel) zoda ik naar de akermaat ga laat ik dat even weten in het noord-holland topic.

hij is trouwens nog niet helemaal klaar, er zijn nog wat kleine dingetjes die ik moet doen:

rechter kap goed pas maken
kilometerteller instellen (heb geen gebruiksaanwijzing)
een sterk magneetje zoeken om op de velg te plakken voor de kilometerteller
remlicht werkend maken
valblokken naar mn zin maken
en nog wat kleine afwerking


@tinus, ja dat zijn jouw stickertjes op mn cr500 net zoals de koppeling en achteras.

de orginele verroeste boutjes zijn allemaal vervangen door nieuwe imbus. vindt ik zelf mooier maar ik hou de orginele erbij.

en over die prijs, die ga ik hier niet zeggen in dit topic :N ik moet het trouwens nog allemaal uitrekenen en mn boekhouding ligt op mn werk. ik heb nu vakantie. Ik had beloofd het te zeggen aan geïnteresseerde die ook een SM500 wouden maken als prijs indicatie. die zal ik hun mailen zodra ik weer op mn werk ben.
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan