Crf450x versnellingsbak

25 dec 2018
6
0
Weiteveen
Goedenavond heren, ik heb nu al enige tijd een 2010 Honda crf450x en daarvan is mijn versnellingsbak laatst kapot gelopen( om specifiek te zijn, de 5e versnelling zit vast op de ingaande as) nu hoorde ik ergens dat de bak van een 450r van bouwjaar 2002-2008 past, klopt dit? Of moet ik toch echt op zoek naar een 450x bak?

Bij voorbaat dank voor de hulp
 
Diverse draadjes gelezen: niet uitwisselbaar. De overbrengingsverhoudingen zijn ook anders.
De onderdeelnummers zijn ook verschillend, en dat is meestal geen goed teken.

1682363650606.png
 
ik vermoed dat de bakken wel uitwisselbaar zijn, maar de overbreng verhoudingen anders (waardoor je ook andere onderdeel nummers krijgt)
 
Diverse draadjes gelezen: niet uitwisselbaar. De overbrengingsverhoudingen zijn ook anders.
De onderdeelnummers zijn ook verschillend, en dat is meestal geen goed teken.

Bekijk bijlage 1871612
De onderdeel nummers zijn inderdaad anders gezien een andere verhouding in de bak, al las ik ook dat verscheidene mensen ook 450x bakken in 450r motoren leggen als ze er meer supermoto mee rijden, heb alleen geen bouwjaren kunnen vinden. Bij diegene die dat gedaan hebben
 
Ben het wel eens met Janbros. Met een 2ehands bak weet je ook niet wat er gebeurd is en met revisie/herstel van je eigen bak krijg je minimaal 12 maanden garantie op de bak, mits je dit bij een BOVAG aangesloten bedrijf laat doen. Laat je eigen versnellingsbak herstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan