Dankje voor de tip. Vandaag wel volgegooid met V-Power. Zal nog een flesje injectiereiniger toevoegen.
Je geeft aan '98 of 102 tanken schijnt ook te helpen', bekend probleem dus?
Welkom Johan,TopicstarterOnline
Geplaatst op donderdag 23 november 2017 09:01CiteerWijzigFavoriet
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
Hallo iedereen,
Hopelijk zit ik hier op het forum over de Honda VFR1200X Crosstourer, want ik ben hier nieuw en niet gewoon een forum te gebruiken.
Ik ruilde mijn Yamaha Tracer in voor de X-Tourer en heb daar nog geen moment spijt van gehad, integendeel.
De CT is van 2013 en ik heb een vraag over het schakelen in AT mode in S stand.
Kan je in deze stand ook ingrijpen met de “flippers” want bij mijn motor gaat dat niet?
Volgens de dealer is dit normaal. Ingrijpen kan enkel in D stand of anders in MT mode rijden...
Niet dat het mij stoort want de bak schakelt fantastisch maar ben toch benieuwd naar jullie bevindingen/reacties.
Grts
Johan
Sorry Joost, maar dat moet ik toch echt oneens met je zijn. Ik zit nu bijna 12 jaar in de motorbanden, en gedurende al die tijd is Bridgestone nog nooit het beste geweest met grip op nat wegdek. Sterker nog, ze stonden vaker in de onderste regionen dan in de bovenste bij vergelijkingstests.'levensgevaarlijk'....
er is nu beter te krijgen maar 10 jaar geleden was Bridgestone de beste band in natte omstandigheden.
Gewoon lekker als een oud wijf op een rollator je bochtjes nemen.
Een stapje opzij is altijd schrikken maar meer ook niet.
Vandaag de tank leeggezogen, gevuld met BP Ultimate en flesje injector reiniger toegevoegd. Tank leeggereden, helaas geen verbetering. Blijft stotteren tot ongeveer 2400 RPM.
Nu zit er niets anders op dan hem naar de dealer te brengen. Lijkt er op dat een slechte bougie de oorzaak is.....