CRT

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Hoe zit dat nu precies met die CRT teams van volgend jaar?
Ik had ergens gelezen dat er 8 crt rijders zullen zijn volgend jaar.

Is dat nou een ´fabrieksmotor´ zoals in SBK in een prototype frame die niet verwant is aan een constructeur? Of gewoon vice versa.
Het is me allemaal niet heel duidelijk.
Welke teams zullen er zijn? Ergens gelezen dat Colin Edwars en Petrucci bij een crt team zullen zitten.

suter-bmw.jpg
 
Op moment is er veel vooral *on*bekend. Er zijn wat teams die willen, het team met Colin Edwards voorop. Maar er is gezeur om geld, gezeur om blokken, en gezeur om rondetijden. Hoe je het ook wendt of keert, het hele CRT-verhaal is ingewikkeld terwijl het slechts zeer beperkte potentie heeft. Op dit moment zijn er maar weinig mensen die er echt hun hoop op kunnen vestigen. Wat mij betreft: we zullen het zien, maar niet eerder dan Qatar 2012.
 
precies, gaat helemaal nergens over.
die rijden voor in niet mee, zijn er dan alleen maar om t veld van achteruit aan te vullen :?
 
Maar wel heerlijk om naar te kijken! Wat een ding zeg, die Marc-VDS machine, geel met grijs en een tijgerkop.
 
Vroeger had je productie racers en fabrieksracers, zo zou je het kunnen vergelijken.
Tegenwoordig heb je de echte fabrieksteams, en de prive teams met fabrieksfietsen. En daar komen dus zo te zeggen eigenbouw fietsen bij. Het zal wel een groter startveld op leveren , maar winnen kunnen nu ook al alleen de echte fabrieksteams. Er is maar een oplossing fabrieksmachines verbieden. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan