CupRace: 10 April te Assen


Nog ééntje



full

Heb je nog meer van deze motor maar met een andere rijder van donderdag of vrijdag?


Doe maar niet hoor want dan gaat hij vergelijken en krijg ik straf voor wat ik allemaal beter moet doen! _O- _O- _O-


Allemaal bedankt voor de shots!
 
1e cuprace zit er weer op. Was erg koud in de trainingen, de wedstrijd ging lekker, zelfs nog wat zon gezien.
 
Laatst bewerkt:
toch een 49 gereden he :)
Ja, pr dus, had ik echt niet verwacht. In de wedstrijd duurde het te lang voordat ik voorbij een duc kwam, waardoor ik het groepje dat om plek 4t/m6 reed niet meer terug kon halen. En Alex vond het nodig om voorbij te komen, dus het is nu 1-1 :)

Fiets is nog niet zoals ik hem wil hebben, maar ik weet wel wat er aan gedaan moet worden. Komt goed voor de 28e ;)
 
Weet iemand trouwens wie het was die gevallen was bij de crt c race (rode vlag) in Ruskenhoek? En zijn/haar toestand?

was een meneer met een bmw 1000 RR, Ik weet niet wat hij zelf heeft....

viel voor mij neus moest tijdens mijn debuut al uitwijken via de grindbak kwam mijn off road ervaring toch weer handig uit.
Mooi dat je er toch was ondanks alle tegenslag arnold
 
was een meneer met een bmw 1000 RR, Ik weet niet wat hij zelf heeft....

viel voor mij neus moest tijdens mijn debuut al uitwijken via de grindbak kwam mijn off road ervaring toch weer handig uit.
Mooi dat je er toch was ondanks alle tegenslag arnold
Zat in de dezelfde race als jullie. Hij viel inderdaad erg gemeen. Hoop dat alles oke is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan