Cupraces 2 juli

Zelf ging ik in race 2 in de voorlaatste ronde over het voorwiel onderuit bij opkomen van het stuk start-finish. Motor is gaan rollen in de grindbak en heeft toch heel wat schade.
(6e trainingsplek, 2 races en geen punten. Dat sommetje klopt niet, hé? :( :( )

Op 22 en 23 juli wil ik er weer zijn en dan met beide fietsen *O* *O* *O*

Das klote Geert succes ermee, ik had je nog zien staan in de laatste bocht in Duitsland. Veel afvallers (letterlijk vallers) weer de laatste wedstrijden. Kben er zelf waarschijnlijk wel weer bij, na de motor compleet in de prak te hebben gereden (ook in de Ramshoek).......
 
Das klote Geert succes ermee, ik had je nog zien staan in de laatste bocht in Duitsland. Veel afvallers (letterlijk vallers) weer de laatste wedstrijden. Kben er zelf waarschijnlijk wel weer bij, na de motor compleet in de prak te hebben gereden (ook in de Ramshoek).......

Haja Olaf, thx. Drie maal raden wat er onder andere krom is: jawel, het t-stuk. Maar iedereen weet dat die altijd krom is na een schuivertje ;) :Y ;) :Y ;) :Y ;)
Jazeker, ik heb inderdaad je verslagje gelezen over de crash in de Ramshoek en het gestress om de fiets weer raceklaar te krijgen.
Succes op Assen dit weekend in ieder geval!!!

PS: Stond er ook een stukje over Oschersleben in de Motorgazet de laatste keer?
 
ja natuurlijk met een prachtige foto van de start/1e bocht 8-)
Waar laat je hem richten Geert :?

Misschien bij de smid hier achter mijn huis. Als-tie een ééncilinder Ford tractor uit 1938 met massieve banden rijdend kan houden, dan zal-tie mijn R6 toch ook wel tiptop kunnen krijgen, of nie?

Zal wel Knoppers worden dus.
 
Haja Olaf, thx. Drie maal raden wat er onder andere krom is: jawel, het t-stuk. Maar iedereen weet dat die altijd krom is na een schuivertje ;) :Y ;) :Y ;) :Y ;)
Jazeker, ik heb inderdaad je verslagje gelezen over de crash in de Ramshoek en het gestress om de fiets weer raceklaar te krijgen.
Succes op Assen dit weekend in ieder geval!!!

PS: Stond er ook een stukje over Oschersleben in de Motorgazet de laatste keer?

Pfff T-stuk, dat vergeet ik dit leven niet meer denk ik :r :r :)
 
Ik ben dr deze keer ook weer veur de fotos! :Y

Zal nog wel ff bij een paar langs gaan heb nu weer tijd ! :} moet allen sochens werken :( maja smiddags er dus wel, Villie waar sta je nu en kawalaptopje? jij?
 
Ik ben dr deze keer ook weer veur de fotos! :Y

Zal nog wel ff bij een paar langs gaan heb nu weer tijd ! :} moet allen sochens werken :( maja smiddags er dus wel, Villie waar sta je nu en kawalaptopje? jij?


ik hoor bij de camera mensen,waar ik sta hoor ik een dag van te voren of op de dag zelf maar meestal zit ik op camera 10 dat is als je naar de ramshoek rijd kijk je naar die rode paal daar zit ik duszzzzz :W :W :W :W :W
 
nee is al geregeld,ik zorg alleen maar dat hij het korte circuit rijdt en niet rechtdoor gaat! :+
Waar laat jij eigenlijk alles rechtmaken Olaf?
http://www.dickydik.nl is your man!

Ik heb nog niks laten richten (behalve kroonplaat door Mile), frame is naast krom ook gescheurd dus ik weet niet of dat nog wat wordt. De voorpoten heb ik bij Mile geruilt, en de schijven wil ik laten richten om op de regenvelgen te zetten. T stuk zit een beschadiging op de ring dus dat wordt ook niks meer. Maar bedankt voor de tip, kzal is bellen voor de schijven. :)
 
Ik heb nog niks laten richten (behalve kroonplaat door Mile), frame is naast krom ook gescheurd dus ik weet niet of dat nog wat wordt. De voorpoten heb ik bij Mile geruilt, en de schijven wil ik laten richten om op de regenvelgen te zetten. T stuk zit een beschadiging op de ring dus dat wordt ook niks meer. Maar bedankt voor de tip, kzal is bellen voor de schijven. :)
Vraag Mile maar eens of hij Dick kent!
Zijn oude maatjes ;)
 
Vilie: 1 juli CRT cursus *D .. ben jij er dan ook op dat soort dagen? Vrijdag avond komt Jos naar het circuit voor de race de volgende dag...
 
Iris heeft me wel uitgenodigd voor vrijdag, maar helaas, mijn baas wil dat ik kom werken. Moet zo nu en dan ook gebeuren schijnt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan