idd gewoon met je aftermarket frame naar de rdw incl. motorblok
niet vergeten tekening te maken van het frame.
met een lijstje met stuk nummers van alle buizen+plaatwerk die je zogenaamd gebruikt hebt toen je het frame gemaakt hebt. want eigenlijk moet je ze daar voorliegen dat jijzelf dat frame gemaakt hebt.(ze zeggen wel dat een aftermarket frame direct door de keuring komt voor een frame nummer maar in de praktijk doen ze daar nog moeilijk over)
tekening mag gewoon met potlood op papier zijn.
maatvoering met uiterste maten van het frame erbij en klaar is kees.
volgens mij hoeft de achterbrug er geen eens aan te zitten bij een softail frame.
je moet wel aan kunnen tonen waar het materiaal vandaan komt waar het frame van gemaakt is.
dus dan zal je even een nep factuurtje moeten maken van een metaalbedrijf of iets dergelijks met daarop de materiaal levering tbv bouwen frame ofzo.
ook moet je de rekening van het frame kunnen laten zien zodat ze zien dat je legaal aan het spul gekomen bent!
dus ook eventuele papieren van de donor motor waar het motorblok van gebruikt word.
dit zijn mijn ervaringen, wanneer je dit voor elkaar hebt dan is het gemakkelijk.