Dé Toertocht in het Noorden 18 mei

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Ik had eerst gemeld dat ik waarschijnlijk niet kon, maar als het meezit ben ik toch van de partij.

Maar pin me er niet op vast...
 
Hmm, nou vooruit dan maar, zal de 15'e m'n best doen. ;)
Moest alle topics door :r tot ik eindelijk deze weer zag :+ Snel markeren nu. Die titel...

Tuurlijk gaan wij ons best doen. Zie nu dat er alweer meer mensen mee willen, leuk. Lijstje blijft wel up to date :?
 
Okay, schrijf bij:

1x VTR Firestorm
1x CBR F2
1x GSX-R600

Allen onder voorbehoud ivm werk.
 
Ik had eerst gemeld dat ik waarschijnlijk niet kon, maar als het meezit ben ik toch van de partij.

Maar pin me er niet op vast...

crucified.gif
Te laat! }) })
 
Ik wil ook mee..

Ruben gaan we samen heen :?
en wie is eska :?

Ik wil ook mee?
Je moet mee ;)
En je mag met mij meerijden :9

En wie Eska is?
Geen idee, maar goed. als ik weet wie zij is wil ik er wel over nadenken 8-)

Tot volgende week en hopen dat nu het weer lekker is.
Zal moeder Natuur wel even lief aankijken.
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Tuuuuuurlijk ga ik mee.
Dat is altijd wel weer leuk ,zulke tochtjes houd Mr Bol'dor wel van :]
 
Hee Abel mooi dat je ook meegaat, en mooi dat je je hebt aangemeld op het Motor-Forum. Ik kan je vertellen dat Siebe, Albert, Frank en Jouke ook meegaan. Siebe nog afhankelijk van z,n werk.

Die gespoten velgen staan wel erg mooi op je Honda :)
 
Oké dan...
Dit vrouwtje heeft nu een enorm dilemma.

Ditzelfde weekend is er de eerste F3 race in Hongarije in combi met F2.
Ik dacht...Ik ga mee met Dé tocht in het Noorden.
Twee man voor Hongarije, dus daar hoef ik niet heen. Het klopte allemaal tot een kwartier geleden.
Er heeft er één afgehaakt en nu is er dus een man/vrouw tekort voor raceweekend.
M: "Annette......?"
A: "K*t!!!

Ik zit hier nu enorm afwegingen te maken.
Dé tocht is erg gaaf en had ik me enorm op verheugd.

Maar F3 is ook erg gaaf, eerste race van het seizoen, "teamplicht".

Shoot zeg...wat kunnen keuzes soms moeilijk zijn.
Hellup :?

Ik moet snel beslissen...donderdag weg als ik mee ga naar Hongarije. (moet dan ook eerst een paspoort halen/kopen)

Shoot Shoot Shoot!!!
 
paspoort duurt 1 week voordat het klaar is ,wordt niet meer op stadhuis zelf gedaan maar bij eoa bedrijf ,dat redt je dus sowieso niet.

maar ik kan me voorstellen dat je probeert je paspoort binnen drie dagen in huis te krijgen .
Wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen .Ik zou voor de F3 kiezen (ben dan ook een beetje bevooroordeeld :) )
 
Laatst bewerkt:
Oh oh cola.. Wat een groot probleem :(
Je kan kiezen:

Of een dag door het noorden van het land met allemaal leuke jongens :) , langs plaatsjes rijden met de ongeloofelijke namen als "lauwersoog", "Drachten", "Holwerd" etc..Iets wat je in de loop van het jaar nog wel eens kunt doen dus.

Of:
Naar een ver land met waarschijnlijk gegarandeerd mooi weer, mooie auto's, nieuwe omgeving en iets dat je niet al te vaak doet in een jaar.

Ga lekker naar dat verre land. Dit :] rit door het noorden kan altijd nog: Daar krijg je nog genoeg kansen voor.
 
hihi Sander...Het F3 seizoen loopt ongeveer synchroom met motorseizoen waarin het meeste georganiseerd wordt.

Met de F3 op doorreis door Europa gaat nu het vierde seizoen in.
Dé tocht in Noorden met allemaal leuke :? ;) forum-heren die uitermate lief zullen zijn voor mij,
is de eerste keer.

Kans op zo'n rit is kleiner dan F3 race
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hihi Sander...Het F3 seizoen loopt ongeveer synchroom met motorseizoen waarin het meeste georganiseerd wordt.

Met de F3 op doorreis door Europa gaat nu het vierde seizoen in.
Dé tocht in Noorden met allemaal leuke :? ;) forum-heren die uitermate lief zullen zijn voor mij,
is de eerste keer.

Kans op zo'n rit is kleiner dan F3 race
Nou, als voor jou de kans op een rit door het noorden kleiner is.. Laat mij dan gaan naar Hongarije }) Doen we beide iets waar we niet
zo vaak de kans voor krijgen.. Ook weer opgelost.

Hoe laat en wanneer op schiphol :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan