Dé Toertocht in het Noorden 18 mei

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
ID-kaart is niet geldig voor Hongarije...Twee jaar geleden achter gekomen...

Beide is erg leuk, vandaar het dilemma voor mij.

Ik laat horen wat ik besloten heb.
 
Ik denk dat we er niet onderuit komen om de groep in tweeen te verdelen. Zo'n grote groep houden we onmogelijk bijelkaar.

Een aantal vrienden van me rijden ook mee (staan al op het lijstje) en die kennen de omgeving ook goed.

Als we de tweede groep 10 minuten later start rijdt het veel lekkerder, komt alles weer goed. verdeling zien we in Drachten wel.

Verder heb ik een kaartje met de route gemaakt (even uitprinten!!). Klik daarvoor hier!
 
Het ziet er volgens teletekst naar uit, dat het nu wel door kan gaan :)

Een paar weken geleden waren er een aantal mensen die voor de aanvang van de toertocht wilden warm rijden op het klaverblad van Heerenveen. Lijkt me ook voor a.s. zaterdag eigenlijk nog steeds een strak plan.

Wie nog meer?
 
En ik weet het nu helemaal niet meer.
Op gemeentehuis geweest. Paspoort kost in apeldoorn €33
Omdat ik hem voor donderdag nodig zou hebben zou het een spoedje worden á €33.
Dan heb ik hem woensdag.

Al met al heb ik dan voor €66 een paspoort.
Nooddocument kan alleen op Schiphol en das helemaal grof geld en dan heb je nog niet eens een paspoort, dus komen die kosten erbij als je weer thuis ben.

Mensen...zeg het voort en denk zelf ook aan je paspoort, mocht je die nodig hebben voor vakantie. Krijg je niet dit gezeur.
FF snel paspoort regelen is er dus niet meer bij.

Vóór morgen 12:00 uur moet ik paspoort aangevraagd hebben wil ik mee naar Hongarije.
 
Nee..

Of zocht je niet naar een antwoord? :P

Als je vertelt "wat nee" :?

Nee paspoort halen voor dat grove geld...Dan ben ik er zaterdag zeker bij...
weet niet of dat je bedoeling kan zijn ;)
 
Voor de mensen die nog nooit van mij gehoord hebben zal ik iets over mijzelf vertellen. Een tijdje terug heb ik hier de vraag gesteld of ik een keer bij iemand achter op de motor mag. Deze vraag heb ik gesteld omdat ik tijdens het lessen heb gemerkt dat ik het rijden door bochten en het rijden op de snelweg eigelijk best moeilijk en eng vind. Dit bracht mij op het idee dat het mischien wel eens zou helpen als ik een keer bij ervaren motorrijder met juiste rijstijl achterop ga. Zodat ik hopelijk iets meer inzicht krijg en durf. In mijn topic is toen door verschillende mensen aangeraden of aangeboden om mee te gaan met de tocht van 18 mei.

O,ja ik kom uit Groningen ik ben 33 jaar ben 170 lang en weeg 60 kilo. Deze informatie was voor sommige mensen belangrijk zo dat ze zouden weten wie erachterop komt bij hun want stel je voor als ik in de catogorie nijlpaarden zou vallen.

Naar lang overwegen heb ik besloten om naar Drachten te komen de achtiende alhoewel ik het wel eng vind maar ook best spannend, immers ik ken geen één van jullie. Ik kan met eigen vervoer komen naar Drachten het zou alleen wel handig zijn als iemand mij daar weer naar terug kan brengen of dat ik met iemand mee kan rijden vanuit Groningen. Op de vraag of ik wel motorkleding aan heb die dag, dat lijkt mij vanzelfsprekend.

Eska 8-)
 
Heel leuk dat je komt, Eska.
Als ik er bij ben dan mag je gerust een stuk met mij meerijden :]
Zijn genoeg motoren om eens te bekijken en om even mee te rijden.

Enne Eska, ik ken er ook maar een paar hoor.
 
Laatst bewerkt:
Eska, ik ga het je nu toch vragen...ben je man of vrouw ?

Zal niet echt terzake doen, maar ben wel erg benieuwd nu.

ps: Aanbod blijft staan, tenzij ik in Hongarije zit. Weet ik morgen 12:00 uur.
 
Eska, ik ga het je nu toch vragen...ben je man of vrouw ?

Zal niet echt terzake doen, maar ben wel erg benieuwd nu.

ps: Aanbod blijft staan, tenzij ik in Hongarije zit. Weet ik morgen 12:00 uur.
Man of vrouw.. Doet niet ter zake voor mij > mijn aanbod staat ook nog :)
 
Zoals ik al eerder gezegd heb als je weet waar de naam eska vandaan komt weet je ook of ik man of vrouw ben.Een tip zoek dicht bij huis.

Eska *d

Ik heb je trouwens gemaild A
 
Zoals ik al eerder gezegd heb als je weet waar de naam eska vandaan komt weet je ook of ik man of vrouw ben.Een tip zoek dicht bij huis.

Eska *d

Ik heb je trouwens gemaild A

Motor-Forum...voor al uw raadseltjes })

En alweer gemaild of die ene...je weet wel })

Edit: Eska, e ik weet het, ga ik nu door voor een nieuwe fiets })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eska, kan je bij je rijschool niet je alleraardigst gezicht op zetten en vragen of je goed passende helm mag lenen voor één keer :?
 
Voor de mensen die nog nooit van mij gehoord hebben zal ik iets over mijzelf vertellen. Een tijdje terug heb ik hier de vraag gesteld of ik een keer bij iemand achter op de motor mag. Deze vraag heb ik gesteld omdat ik tijdens het lessen heb gemerkt dat ik het rijden door bochten en het rijden op de snelweg eigelijk best moeilijk en eng vind. Dit bracht mij op het idee dat het mischien wel eens zou helpen als ik een keer bij ervaren motorrijder met juiste rijstijl achterop ga. Zodat ik hopelijk iets meer inzicht krijg en durf. In mijn topic is toen door verschillende mensen aangeraden of aangeboden om mee te gaan met de tocht van 18 mei.

O,ja ik kom uit Groningen ik ben 33 jaar ben 170 lang en weeg 60 kilo. Deze informatie was voor sommige mensen belangrijk zo dat ze zouden weten wie erachterop komt bij hun want stel je voor als ik in de catogorie nijlpaarden zou vallen.

Naar lang overwegen heb ik besloten om naar Drachten te komen de achtiende alhoewel ik het wel eng vind maar ook best spannend, immers ik ken geen één van jullie. Ik kan met eigen vervoer komen naar Drachten het zou alleen wel handig zijn als iemand mij daar weer naar terug kan brengen of dat ik met iemand mee kan rijden vanuit Groningen. Op de vraag of ik wel motorkleding aan heb die dag, dat lijkt mij vanzelfsprekend.

Eska 8-)

Over het algemeen bijten we niet, dus je kan gerust komen. Je mag ook gerust een stuk bij mij achterop als je daar zin in hebt :]
 
Ik ken ook helemaal niemand persoonlijk hoor :) Nooit iemand IRL gezien.
Waar heb jij al die jaren gewoont dan? Bij ons lopen er nog wel eens gewoon mensen over straat.. Je gaat dus voor het eerst een ander mensch ontmoeten? :?

:P
 
Da's wel een takke eind rijden hier vandaan, zal er eens nadenken...
Ik bedenk me net dat we dan in Beuningen zitten met een groep vrienden. Een weekendje nuttige zaken verrichten als drinken, ouwehoeren, muziek luisteren en het kampvuur 24 uur/dag laten branden... Fastcruiser en ik zijn er dus niet bij zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan