Dé Toertocht in het Noorden 18 mei

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Ik heb Ruben al gemaild maar die heeft nog niet gereageerd.

Eska
Frieschepalen-Drachten is geen probleem.
Jij komt wel weer in Drachten dus.

Zaterdag ziet het weer er voor het noorden inderdaad wat beter uit. Vrijdag wordt een hele mooie dag 8-)
 
Ik heb Ruben al gemaild maar die heeft nog niet gereageerd.

Eska
Hmm, zal m'n duoseat ook maar even monteren dan, misschien wil je ook nog een stukje achterop m'n GSXR. Zit je ook eens op een ECHTE motor. ;)

Er is altijd wel iemand bereid om je van Frieschepalen naar Drachten te rijden en anders rij ik je wel even terug dan. :)
 
1 juni is wel een optie (2 juni oude brikkentocht ook nog even meerijden ) 8 juni zit ik vol met verjaardag en bier 9 juni idem dus dan evt 15 juni :]
 
Hmm, zal m'n duoseat ook maar even monteren dan, misschien wil je ook nog een stukje achterop m'n GSXR. Zit je ook eens op een ECHTE motor. ;)

Er is altijd wel iemand bereid om je van Frieschepalen naar Drachten te rijden en anders rij ik je wel even terug dan. :)
Achter in de rij, jij :)
 
Op vrijdag 17 mei 2002 00:44 schreef bierelier het volgende:
1 juni is wel een optie (2 juni oude brikkentocht ook nog even meerijden ) 8 juni zit ik vol met verjaardag en bier 9 juni idem dus dan evt 15 juni :]
Hey, doe eens effe niet zo minderwardig over de mooiste en grootste tocht van de komende tijd, anders mag je niet meer hoor. ;)
 
We wachten morgen nog wel even af hoe het weer wordt. Is het klote weer, dan hoeft het voor mij niet door te gaan.

volgende zaterdagen zijn dan:

1 juni
8 juni
15 juni

Nu zondag wordt voor mij niks, want dan heb ik een kater :) (zie http://www.oerrock.nl )

Hoe kun je 15 juni nou voorstellen???
Dan is er de MF BBQ al!!

Enne zaterdag heb ik vrij dus ik ben er...

Die 70% kans op regen is landelijk en er staat dan een zuidoostenwind dus duurt het langer voor het slechte weer het noorden bereikt!! :) :)
 
Die 70% kans op regen is landelijk en er staat dan een zuidoostenwind dus duurt het langer voor het slechte weer het noorden bereikt!! :) :)

En grote kans dat er mensen zeiknat aankomen in Drachten... })
Ik weet niet of ik me daar op kan verheugen, maar zie het morgen wel.
Ik heb er iig zin in...de tocht dan!!!
 
Kan helaas toch niet mee...

Ik heb zaterdag een begrafenis '( ;(

Jullie in ieder geval veel plezier!!! maar dat zal wel lukken 8-)
Volgende keer beter, hoop ik
 
En grote kans dat er mensen zeiknat aankomen in Drachten... })
Ik weet niet of ik me daar op kan verheugen, maar zie het morgen wel.
Ik heb er iig zin in...de tocht dan!!!

Die figuur met die duc 750ss gaat niet mee. Jullie zien mij om 11.00 wel verschijnen
 
Gaat wel door lijkt me ja, we gokken het erop dat het weer meezit in Friesland. :)

Sander en ik zijn rond 10 uur in Heerenveen, even het klaverblad paar keer over, daarna richting Drachten om daar om 11 uur te zijn.
 
De tocht laten we maar gewoon doorgaan.
Als het echt te gek wordt met weer kunnen we altijd nog afbreken!!!

We gaan gewoon lekker positief met de zon in ons hoofd op de fiets zitten en trappen maar.

Vanmiddag heb ik me kuipdelen er maar eens afgehaald om alles zo goed mogelijk schoon te maken. Wat een k*tsysteem. De eerste/vorige eigenaar/dealer :? heeft overal een ander rubbertje achter gedrukt met opzetten van onderkuipdelen.

Net op het moment dat me geduld begon op te raken lukte het eindelijk. Wel wat rubbertjes over haha...maar het zit goed vast en met rubbertje is nie fijn opzetten.

Ben ook lekker verbrand op me rug en in me nek...
Niks in de gaten gehad en ik was ook zo ijverig bezig...
Olie bijgevuld, gisteren bandjes gevuld (Frank bedankt haha) en zo nog ff blokkie om voor ketting opwarmen. Kannie bespoten worden.
Binnenvoering kleding (ik ga het niet koud willen hebben }) ) in tassie en fototoestel en dan...
Ik ben er bijna klaar voor!!! en heb er zin in!!!

Edit: 22 rijders, 1 rijdster en iig 1 achteropper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er iemand met een digitale camera?
En zo ja, neemt die persoon die dan ook mee?

Ik neem Panorama toestel mee en een gewoon zoom ding.
 
Ja, zojuist even gevraagd. Mag het digitale toestel van mijn broer meehebben....

oh ja, twijfel een beetje. Zal ik mijn leren combipak aandoen of leren broek + textiel jas???
 
Laatst bewerkt:
Ik kom morgen ook!!

Ik kom samen met nog 2 anderen (een ZX-7R en een R6) en we zullen rond 10 uur op het klaverblad van Heerenveen zijn.
 
Ik kom morgen ook!!

Ik kom samen met nog 2 anderen (een ZX-7R en een R6) en we zullen rond 10 uur op het klaverblad van Heerenveen zijn.
Betersss :9

Sander, Gertjan en ik hopen ook rond 10 uur daar te zijn, heb met JoKing afgesproken om om 10 uur op het parkeerterrein bij de Mac Heerenveen te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan