Daar zijn we weer

Ga jij Vodafone ook ens even fixen als je dit ook zo snel kan _O- *O*

Maar fijn dat MF weer werkt! *D
 
En ik had net mijn nieuwe internetaansluiting aangesloten. Ik 3 keer bellen met de provider!! "Alle stappen ondernomen en echt geen internet!"
 
Hot stand by aan de andere kant van de wereld opzetten danmaar? :+ Kost niks joh.
 
Wellicht handig om in de toekomst storingsmeldingen ook op Twitter te plaatsen?
Dan wordt die account ook nog gebruikt :+

Eerste waar ik direct op kijk bij het offline zijn, dan weet ik in 1 oogopslag of het aan mijn verbinding ligt of dat het probleem bij MF ligt.

(Overigens, mbt Twitter-account viel het mij op dat er altijd overal benadrukt wordt dat motor-forum MET streepje is... echter op twitter wordt daar van afgeweken)
 
Wellicht handig om in de toekomst storingsmeldingen ook op Twitter te plaatsen?
Dan wordt die account ook nog gebruikt :+

Eerste waar ik direct op kijk bij het offline zijn, dan weet ik in 1 oogopslag of het aan mijn verbinding ligt of dat het probleem bij MF ligt.

(Overigens, mbt Twitter-account viel het mij op dat er altijd overal benadrukt wordt dat motor-forum MET streepje is... echter op twitter wordt daar van afgeweken)

Als je op twitter kijkt en die doet het ook niet, weet je of het aan je verbinding ligt.
;)
 
Ter compensatie van de geleden emotionele schade gedurende de downtime zou de crew een gebaar kunnen maken in de vorm van een paar up-to-date picca's van het MF server park :Y :9

Nerd pr0n :P
 
Laatst bewerkt:
Om alles te voorkomen is de oplossing dat je de TWER via de TVer aansluit, op die manier voorkom je dat de ICtY/NFS via de TCC gaat kortsluiten.
hug.gif
 
Als je op twitter kijkt en die doet het ook niet, weet je of het aan je verbinding ligt.
;)
Nee hoor ( ;) ). Dacht jij dat alle honderdduizendmiljardtriljard websites die er zijn op 1 servertje staan en alle verbindingen over een en hetzelfde lijntje lopen?
Nuh-uh-uh. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan