Dakar 2011

Moet zeggen dat die tetten gisteren wel wat dom geleuter van RTL goed maakten. Voor welke bedrijf stonden die tetten reclame te maken en waarom zijn er geen foto's van hier?

Tering hé die waren wel effe lekker :} Kan geen foto's vinden...
Erger me heel erg aan rtl maar dit maakte veel goed... Verder vind ik het helemaal niks dat rtlgp. Een uitzending van een uur maar daarvan is 20 min reclame -O- B|
 
Tering hé die waren wel effe lekker :} Kan geen foto's vinden...
Erger me heel erg aan rtl maar dit maakte veel goed... Verder vind ik het helemaal niks dat rtlgp. Een uitzending van een uur maar daarvan is 20 min reclame -O- B|
Tsjah; dan moeten we gewoon 100 euro per persoon dokken, dan heb je geen last van reclame.

Dat eeuwige gekanker over hoe "commercieel" he wel niet is begint me een beetje de keel uit te hangen. Er zitten in een uitzending van een uur twee reclameblokken. Haal een biertje; geef je vrouw een zoen, steek nog een peuk op en je kan weer vers beginnen met deel 2/3 :W
 
untitled4.jpg


untitled5.jpg


phpk1tdhMhooters.jpg
 
Tsjah; dan moeten we gewoon 100 euro per persoon dokken, dan heb je geen last van reclame.

Dat eeuwige gekanker over hoe "commercieel" he wel niet is begint me een beetje de keel uit te hangen. Er zitten in een uitzending van een uur twee reclameblokken. Haal een biertje; geef je vrouw een zoen, steek nog een peuk op en je kan weer vers beginnen met deel 2/3 :W

Kom nou het wordt steeds erger hoor. Er zijn tegenwoordig veel meer reclames dat 2 jaar geleden. Ene dan woordt gekanker mag je van mij wel effe weg halen.
Beetje meer respect aub dit is iets waar je niet mee hoeft te spotten (spreek uit ervaring).
 
Kom nou het wordt steeds erger hoor. Er zijn tegenwoordig veel meer reclames dat 2 jaar geleden. Ene dan woordt gekanker mag je van mij wel effe weg halen.
Beetje meer respect aub dit is iets waar je niet mee hoeft te spotten (spreek uit ervaring).
Gekanker, hoe naar het ook klinken mag, is een eeuwenoud woord voor gezeur en staat gewoon in de van Dale... Heeft de laatste tijd echter een wat negatieve bijsmaak gekregen. Is dus verder geen tekort aan respect schat ik in... Denk niet dat het zo bedoeld was.

Tot zover dit uitstapje. Van het weekend is het feest alweer afgelopen!
 
Laatst bewerkt:
Gekanker, hoe naar het ook klinken mag, is een eeuwenoud woord voor gezeur en staat gewoon in de van Dale... Heeft de laatste tijd echter een wat negatieve bijsmaak gekregen. Is dus verder geen tekort aan respect schat ik in... Denk niet dat het zo bedoeld was.

Tot zover dit uitstapje. Van het weekend is het feest alweer afgelopen!
Dan nog mag het als scheldwoord verdwijnen uit de taal. Meen dat er op dit moment zelfs een actie daarvoor bezig is opgezet door een inmiddels gestorven meisje.

Helaas deze week weinig tijd gehad om te kijken, maar door dit topic wel een beetje op de hoogte gebleven.
 
Gekanker, hoe naar het ook klinken mag, is een eeuwenoud woord voor gezeur en staat gewoon in de van Dale... Heeft de laatste tijd echter een wat negatieve bijsmaak gekregen. Is dus verder geen tekort aan respect schat ik in... Denk niet dat het zo bedoeld was.

Tot zover dit uitstapje. Van het weekend is het feest alweer afgelopen!
Of je feiten kloppen of niet, we kunnen ook heel goed zonder. En bijvoorbeeld op een voetbalveld is het gebruik van het woord voldoende om iemand met rood van het veld te sturen (en heb ik ook wel gedaan), daar staat niemand vreemd van te kijken.

RTL GP is niet perfect, maar ik vind het toch leuk iets van de Dakar op tv te zien en Eurosport heeft het ook niet echt. Het tijdsverschil werkt ook nog in ons nadeel, meestal zijn nog veel mensen onderweg als de avonduitzending afloopt.
 
Laatst bewerkt:
Of je feiten kloppen of niet, we kunnen ook heel goed zonder. En bijvoorbeeld op een voetbalveld is het gebruik van het woord voldoende om iemand met rood van het veld te sturen (en heb ik ook wel gedaan), daar staat niemand vreemd van te kijken.

RTL GP is niet perfect, maar ik vind het toch leuk iets van de Dakar op tv te zien en Eurosport heeft het ook niet echt. Het tijdsverschil werkt ook nog in ons nadeel, meestal zijn nog veel mensen onderweg als de avonduitzending afloopt.
Je kunt heel goed zonder, dat zeker!
 
Dan nog mag het als scheldwoord verdwijnen uit de taal. Meen dat er op dit moment zelfs een actie daarvoor bezig is opgezet door een inmiddels gestorven meisje.

Helaas deze week weinig tijd gehad om te kijken, maar door dit topic wel een beetje op de hoogte gebleven.
Jep, de Kanker verziekt je taal actie.

Ik kaartte alleen even het verschil tussen de bedoeling en de opvatting aan hoor...

Zullen we het weer over Dakar gaan hebben :+
 
Laatst bewerkt:
RTL GP is niet perfect, maar ik vind het toch leuk iets van de Dakar op tv te zien en Eurosport heeft het ook niet echt. Het tijdsverschil werkt ook nog in ons nadeel, meestal zijn nog veel mensen onderweg als de avonduitzending afloopt.


:^

Alard Kalf is niet mijn favoriet :N , maar ik ben blij dat RTL dakar uitzendt. Zo kan ik het makkelijk volgen, op een goed tijdstip.
 
Vind ik ook. En zelfs LaBrie goes Dakar, waar veel kritiek op is, vind ik een leuk item, zie je het een en ander eens van de andere kant.

:^ vind ik ook leuk. Verder ben ook ik blij hoor met de uitzending op rtl alleen er is wel erg veel reclame tegenwoordig.

Verder, dat kankerwoord is al lang weer oké alleen het heeft totaal geen toegevoegde waarde. Verder no hard feelings ;)

Hmmm fransie nu op P8... Gaat niet verder zakken hoop ik.
Visser en Knuiman op 11 en 12. Toch netjes so far.

Iritrack werkt soms wat irri...
 
Laatst bewerkt:
Als je Frans Verhoeven ziet rijden, ziet het er zo relaxed en rustig uit, maar dan wel in de top 10 :} :}
 
:^ vind ik ook leuk. Verder ben ook ik blij hoor met de uitzending op rtl alleen er is wel erg veel reclame tegenwoordig.

Verder, dat kankerwoord is al lang weer oké alleen het heeft totaal geen toegevoegde waarde. Verder no hard feelings ;)

Hmmm fransie nu op P8... Gaat niet verder zakken hoop ik.
Visser en Knuiman op 11 en 12. Toch netjes so far.
Gelukkig zei ik het niet ;) Doe ik namelijk nooit.

Vooral Visser vind ik er echt goed bijzitten deze Dakar :} Scheelt ook wel dat hij niet meer met Evert Kroon en Thomas de Bois mee hoefde te rijden dit jaar. Hoop overigens dat die er volgend jaar er weer bij zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als je Frans Verhoeven ziet rijden, ziet het er zo relaxed en rustig uit, maar dan wel in de top 10 :} :}
Ja, heel rustig en relaxed en toch zeker 2x zo snel als ik op de crossbaan (Brouwer Allroadrit 2009). En ik maar denken dat ik lekker bezig was _O-
 
*O* fransie nu op P6. Het zal mij benieuwen of hij Quinn Cody nog kan binnen hengelen.
Die rijd dit jaar ook opvallend goed, daar hadden ze het gister op tv ook al over.
Maar hij heeft ook de hete adem van Faria in z'n nek...
 
Laatst bewerkt:
Seel heeft gister problemen gehad en vandaag ook. Pol is haar voorbij in het klassemant

Die heb ik er de hele middag al bij de hand voor de livetiming.... ;)

klik eens order bij stage hours en overall positions
 
Ik denk dat Knuiman, Visser en Duclos dit keer echt een waypoint hebben overgeslagen...

Van 25 minuten achterstand naar voorsprong, ik ben bang dat het niet klopt -O-
 
Ik denk dat Knuiman, Visser en Duclos dit keer echt een waypoint hebben overgeslagen...

Van 25 minuten achterstand naar voorsprong, ik ben bang dat het niet klopt -O-
ze hebben de route van de trucks genomen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan