Het aansluiten vd toerenteller is niet veel werk als je de standaard ducati toerenteller-kabel hebt.
Ik zou die anders gewoon even bij biggelaar of zaltbommel bestellen. Ik heb 2 foto's toegevoegd waarop vaag de toerenteller-kabel te zien is en een foto met omcirkeld waar je de kabel op moet aansluiten.
Dus gewoon die kabel eruit trekken en vervolgens kan je de originele connector weer in de toerenteller-plug stoppen.
De rest van de indicator lichtjes op je dashboard is gewoon simpel overzetten, niet echt heel spannend.
Ik zou zeggen, gewoon voorzichtig open schroeven en je zal zien dat het voorzich spreekt.
Dat bedoel ik dus met leek
12v zijde???
Voor alle duidelijkheid: Ik heb dus geen kabelboom jammer genoeg, alleen de huidige op mijn motor met alleen aansluiting voor km teller en lampies....
Dat draadje moet ik waarschijnlijk bestellen als ik met deze toerenteller verder ga.
Anders wordt het een complete als iemand die heeft.
Hmff...
Dan moet ik een oudere hebben met links een reset knop voor de dagteller volgens mij.
Dat bedoel ik dus met leek
12v zijde???
Voor alle duidelijkheid: Ik heb dus geen kabelboom jammer genoeg, alleen de huidige op mijn motor met alleen aansluiting voor km teller en lampies....
Dat draadje moet ik waarschijnlijk bestellen als ik met deze toerenteller verder ga.
Anders wordt het een complete als iemand die heeft.
Je wilt een snelheidsmeter die een digitaal signaal nodig heeft om te functioneren op een analoog iets aansluiten....
Dat gaat niet lukken!
Ga op zoek naar een RoadRacing cockpit!
nee, maar dat moet idd wel erg duidelijk zijn, van anaoloog naar digitaal is mogelijk, maar het is wel een behoorlijke lastige klus, zeker voor een leek. het maakt nogal een verschil wat er nodig is, dat verschil tussen mechanisch en electronisch.Er zijn zoals diegene op mijn foto ook analoge toerenteller, ik had me niet gerealiseerd dat deze foto een digitale weergaf.
De oudere hebben links een reset knop voor de dagteller (redelijk analoog dacht ik).
En daar ben ik dus naar op zoek.
Ik ga me geen dingen op de hals halen die boven mijn kunnen zijn.
Dus niets ombouwen van digitaal naar analoog, sorry voor die vergissing.
Ik ben er nu uit dat ik de cockpit/dashboard, die ik voor weinig kan kopen, niet kan gebruiken en dus op zoek moet naar een ander.
Omdat ik met deze versie (zoals op de foto) niet verder kan zonder te gaan knutselen van digitaal naar analoog (deze vraag loopt nog bij de aanbieder van het dashboard). Dus als deze unit digitaal is valt het al af en moet ik verder zoeken.nee? kun je ook vertellen waarom je deze niet kan gebruiken? als je dat correct weet, weet je óók wat je Wél nodig hebt