dat motor ies snel, jeweetog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haalde met mijn '03 RR 284 op de teller, 263 op de gps. Met achter 2 tandjes extra haalde ik de 250 niet meer op de gps. Maarja lekker boeiend, reedt stukken beter.
 
Mijn RR deed 312 op de gps, op een niet nader te noemen 5-baans snelweg. Maarja, dat was natuurlijk een RR van een andere orde. :P Met een teller die ophoudt bij 299 en overigens steevast (zowel bij 50km/u als bij 250km/u) slechts 4 km/u afweek.
 
Laatst bewerkt:
Je zegt het goed ONbegrensde amg.. wtf man.. even serieus loopt iedereen hier 10 jaar achter ofzo?

Weddenschap is tegen nederlandse amg dus begrensd op 250.
Ik ben 1000% overtuigd dat ik sneller naar de 250 ben en mijn top ligt hoger.

Volgens mij loop jij dan 20 jaar achter maat, ook in ons eigen landje kan je voor elke AMG een performance pack kopen wat inhoud extra pk's en de begrenzing eraf. Succes met die weddenschap he :W

Ook al weegt die auto meer, jij hebt een keertje 100pk terwijl die C63 zonder performance pack al 460pk heeft. Owja dan het koppel, een CBR600 heeft +-64nm koppel terwijl die 4wieler 600nm heeft _O- :W

Volgende keer even google erbij pakken op je smartphone voordat je een weddenschap afsluit.
 
Laatst bewerkt:
Zit er wel race-lucht in de banden? Gewone lucht is onverantwoord met die snelheden en bovendien scheelt het 3,72% op topsnelheid *D





heeft iemand al gezegd dat de opnemer voor de snelheid vaak bij het voortandwiel oid zit en dat met ander achtertandwiel de afwijking nog veel groter wordt dan ie af fabriek al is?
 
Volgens mij loop jij dan 20 jaar achter maat, ook in ons eigen landje kan je voor elke AMG een performance pack kopen wat inhoud extra pk's en de begrenzing eraf. Succes met die weddenschap he :W

Ook al weegt die auto meer, jij hebt een keertje 100pk terwijl die C63 zonder performance pack al 460pk heeft. Owja dan het koppel, een CBR600 heeft +-64nm koppel terwijl die 4wieler 600nm heeft _O- :W

Volgende keer even google erbij pakken op je smartphone voordat je een weddenschap afsluit.

die auto weegt ook gelijk bijna 10x meer..
mijn o tot 100 is sneller dan die van amg.. 0-250 ben ik ook gewoon sneller dan een amg punt uit(laatste stukje nog niet getest).

Leg mij niet uit wat een amg heeft of kan... ik heb genoeg erin gereden en op dit moment is mijn familie in 3 amg's bezit.(1x c63amg, 1x s65amg, 1x cls63amg)


edit: ik heb veel r6/gixxer sjonnies in den haag uitgeplankt omdat ze gewoon niet kunnen aantippen aan mijn honda machine met mijn sensuele vaardigheden
 
Laatst bewerkt:
die auto weegt ook gelijk bijna 10x meer..
mijn o tot 100 is sneller dan die van amg.. 0-250 ben ik ook gewoon sneller dan een amg punt uit(laatste stukje nog niet getest).

Leg mij niet uit wat een amg heeft of kan... ik heb genoeg erin gereden en op dit moment is mijn familie in 3 amg's bezit.(1x c63amg, 1x s65amg, 1x cls63amg)

Aangezien je "familie in 3 amg's bezit" kun jij dat wellicht beter aan ons uitleggen :Y

Edit: De definitie van Sensueel:

"sensueel bijv.naamw.Uitspraak: [sɛnzyˈwel] als iets of iemand seksuele lusten opwekt Voorbeelden: `sensuele lingerie`, `een geur die een vrouw zich sensueel laat voelen`Synoniemen: zwoel, zinnelijk ...
Gevonden op sensueel Nederlands woordenboek - Woorden.org"

Niet echt relevant tijdens het motorrijden dunkt me :]
 
Laatst bewerkt:
die auto weegt ook gelijk bijna 10x meer..
mijn o tot 100 is sneller dan die van amg.. 0-250 ben ik ook gewoon sneller dan een amg punt uit(laatste stukje nog niet getest).

Leg mij niet uit wat een amg heeft of kan... ik heb genoeg erin gereden en op dit moment is mijn familie in 3 amg's bezit.(1x c63amg, 1x s65amg, 1x cls63amg)


edit: ik heb veel r6/gixxer sjonnies in den haag uitgeplankt omdat ze gewoon niet kunnen aantippen aan mijn honda machine met mijn sensuele vaardigheden
Kan er geen subforum worden aangemaakt voor dit soort speciale gevallen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Wilde net naar het café toe gaan, maar nu las ik net dat de TS met zijn "sensuele" vaardigheden in combinatie met zijn Honda CBR 600 F4 auto's van 0 - 250km/h met >6.0L AMG getuned eruit kan trekken. NICE!!
 
Laatst bewerkt:
Aangezien je "familie in 3 amg's bezit" kun jij dat wellicht beter aan ons uitleggen :Y

Edit: De definitie van Sensueel:

"sensueel bijv.naamw.Uitspraak: [sɛnzyˈwel] als iets of iemand seksuele lusten opwekt Voorbeelden: `sensuele lingerie`, `een geur die een vrouw zich sensueel laat voelen`Synoniemen: zwoel, zinnelijk ...
Gevonden op sensueel Nederlands woordenboek - Woorden.org"

Niet echt relevant tijdens het motorrijden dunkt me :]

Ik heb nogal een relatie met m'n motor.
 
Ik zo met m'n vriendinnetje ook (elk z'n voorkeur, doe jij maar lekker met je motor... :X :+ ) , maar dat maakt haar niet sneller dan een AMG tieten niet mooier dan die van Kate Upton. :')
Wij voelen elkaar aan en daarom ben ik sneller dan een begrensde AMG.
 
Zit er wel race-lucht in de banden? Gewone lucht is onverantwoord met die snelheden en bovendien scheelt het 3,72% op topsnelheid *D





heeft iemand al gezegd dat de opnemer voor de snelheid vaak bij het voortandwiel oid zit en dat met ander achtertandwiel de afwijking nog veel groter wordt dan ie af fabriek al is?


stikstof, ;)


en daar heeft een GPS geen last van :P
 
Boeien. Mijn SV1000s heeft lang niet zo'n top als mijn vorige ZZR1100, maar wat wil je met de motor? 270 i.p.v. 260 op de snelweg rijden? Of betere bochtjes pakken?

Mensen die een issue maken over een verschil in topsnelheid boven de 200.... S:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan