dat motor ies snel, jeweetog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij kan niet echt bestaan,dat bestaat niet.
En als je echt bestaat,dan rij je zonder rijbewijs.
Ik geloof niet dat iemand zoals jij rechtmatig een rijbewijs gehaald heeft.
En als zo 600F-je je onderbroek al een beetje nat maakt,zou ik maar niet op iets met vermogen stappen. :N

Alhoewel,doe maar wel. :Y
iets met natuurlijke selectie :P :X
 
Mijn neef had een Honda ninja turbo R1, ging 400. Hij heeft hem weggedaan, hij zou zich doodrijden.
 
Laatst bewerkt:
TS weet dat ie een japanner heeft? En hij weet ook dat je bij japanners vaak 20-30 km/u cadeau krijgt op top, op het display dan?
Mijn cbr 1000 wijkt maar 5 tot 20 km af of zo in vergelijking met mijn garmin dan hier zal dan ook nog wel enige afwijking op zitten.
Dit was met een snelheid tot 240 of zo.
Daar boven zal de afwijking nog wel groter zijn.
 
Laatst bewerkt:
die auto weegt ook gelijk bijna 10x meer..
mijn o tot 100 is sneller dan die van amg.. 0-250 ben ik ook gewoon sneller dan een amg punt uit(laatste stukje nog niet getest).

Leg mij niet uit wat een amg heeft of kan... ik heb genoeg erin gereden en op dit moment is mijn familie in 3 amg's bezit.(1x c63amg, 1x s65amg, 1x cls63amg)


edit: ik heb veel r6/gixxer sjonnies in den haag uitgeplankt omdat ze gewoon niet kunnen aantippen aan mijn honda machine met mijn sensuele vaardigheden
Waar handelt je familie in zoek ook nog iets lucratiefs O-)


:+
 
nee, het voordeel van die auto is het vermogen + koppel wat minstens 4 keer zo hoog is, en stroomlijning die veel beter is dan op jouw moto...

Koppel van een C63 is zelfs 10x zoveel :9

........hier en daar zig zag rijden zodat m'n banden warm worden tot aan de randjes want ja aka goodrider aka stoner vraagt uiterst van z'n banden.
Na 2 rondjes om de rotonde heen vond ik m'n banden warm genoeg

Je kan beter een paar keer goed optrekken en hard afremmen dan warmen je bandjes veel sneller op dan dat wannabee gezigzag :')
 
Laatst bewerkt:
Ze hadden beter jou als voorbeeld van een domme turk kunnen gebruiken bedoel je? :+ :9
Dit soort video's kunnen veel beter(ben zelf inderdaad Turk die om alles lacht) maar dit is gewoon zo'n goedkope manier van filmpje in elkaar zetten door een van de ander student die nog bezig is aan zijn hbo.. van het niveau van pownews/geenstijl en als jullie hierom kunnen lachen en die zenders zo bekend zijn dat ik ze opnoem... dan gaat er iets niet goed in dit land.
 
Jouw naam kan ook veel verklaren, Stoner kennen we als een coureur en iemand "bonen" is Amerikaanse slang voor iemand een beurt geven. Bone ik toch liever Katja Poensgen _O-
Waarom iemand bonen? er staat toch boner? en dat betekent een stijve hebben.
en stoner heeft in dit geval een ander betekenis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan