Datum MFMM september

Welke zondag in september?

  • 7 september

    Stemmen: 8 6,3%
  • 14 september

    Stemmen: 106 83,5%
  • 21 september

    Stemmen: 3 2,4%
  • 28 september

    Stemmen: 10 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    127
5/6/7 gaan we met een aantal mensen een weekendje weg met de motor, 28 september heb ik mijn verjaardagsfeest. dus is het 14 of 21 september, en aangezien er al meer zijn voor 14 september loop ik maar mee.....
 
Is dit weer een megameeting???

De 21ste ben ik jarig maar als er weer een megameeting is dan kom ik toch wel vorige keer was ook gaaf.

Groeten Michel
 
mooi
dan kan de topicstarter een nieuw topic open voor de mega meeting en en over een paar weken de mac bellen
 
Heb je deze keer ook weer het nobele idee om het voortouw te nemen en een topic te openen? ;)

Nee dat nobele idee laat ik dit keer aan de starter van dit topic over. Mag hij gaan bellen met de Mac's en een briefje schrijven O-)

En de beginpost bijhouden. Maar ik zal alvast een stukje helpen. Het heeft geen zin om je aan te melden voor de MM per PM of mail van de topicstarter ; doe dat gewoon in het desbetreffende topic. Mijn mailbox puilt nu nog uit.......... :/
 
Laatst bewerkt:
Nee dat nobele idee laat ik dit keer aan de starter van dit topic over. Mag hij gaan bellen met de Mac's en een briefje schrijven O-)

En de beginpost bijhouden. Maar ik zal alvast een stukje helpen. Het heeft geen zin om je aan te melden voor de MM per PM of mail van de topicstarter ; doe dat gewoon in het desbetreffende topic. Mijn mailbox puilt nu nog uit.......... :/

Misschien neem ik het voortouw wel :) , wel leuk om beetje belangrijk te voelen haha
 
Misschien neem ik het voortouw wel :) , wel leuk om beetje belangrijk te voelen haha

Waarom niet; iemand moet het doen :Y

En daarbij maken niet de TS maar de mensen op de megameet zelf de dag tot een succes. Ik vind 1 Megameet topic in mijn MF carriere genoeg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan