Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg de regelaar hopelijk deze week ook binnen :)
Maar volgens mij heb ik sowieso niet meer de originele eronder zitten. Deze regelaar houd het al ongeveer 13k KM vol :')
 
voila OP bijgewerkt

net een leuk bericht gekregen trouwens
"Beste,

Proficiat, je hebt een driedaags duoticket gewonnen voor de Superbiker in Mettet komend weekend!

Je kunt je tickets vanaf vrijdagochtend 19 oktober op naam ophalen aan het Welcome Center in Mettet.
Dat bevindt zich in taverne Le Paradis op de Place J. Meunier in Mettet - wanneer je Mettet binnenrijdt, ligt de brasserie aan je linkerkant.

Veel plezier gewenst!
Met vriendelijke groeten,

Sarah Van de Mosselaer
Eindredactrice Motorrijder/KicXstart
(+32)(0)473/85 58 25"

awesome *O*
 
voila OP bijgewerkt

net een leuk bericht gekregen trouwens
"Beste,

Proficiat, je hebt een driedaags duoticket gewonnen voor de Superbiker in Mettet komend weekend!

Je kunt je tickets vanaf vrijdagochtend 19 oktober op naam ophalen aan het Welcome Center in Mettet.
Dat bevindt zich in taverne Le Paradis op de Place J. Meunier in Mettet - wanneer je Mettet binnenrijdt, ligt de brasserie aan je linkerkant.

Veel plezier gewenst!
Met vriendelijke groeten,

Sarah Van de Mosselaer
Eindredactrice Motorrijder/KicXstart
(+32)(0)473/85 58 25"

awesome *O*

Nice! Gefeliciteerd en veel plezier gewenst. *O*
 
ok, ik voeg je toe ;)

aah, okee, ik ben meer een mee-lezer, de reactie was meer zodat dit topic bij "mijn mf" kwam te staan maargoed ;)

Zal k dr dan ook maar ff een fotootje bij doen voor de shine...? :P

GroteFoto-3FWBYXUE.jpg
 
Ik kan tussen 10 en 10.30 terrecht :) doen we ff een bakkie als je nog niet gaar bent van het wachten haha.
Had mooi gekund, maar ben vanmiddag al geweest. Wou de motor vanmiddag vast brengen, en toen hebben ze hem meteen gewisseld!
Met een half uurtje was het al klaar!
 
Hoe was die RC8R? dat lijkt me zo'n vette bike ook :)Mooi dat het zo snel gaat!

remmen waren zeer goed, al heb ik ze liever snel aangrijpen zoals de daytona
makkelijk te sturen, overal power
geluid was ruk maar de ori uitlaat zat er nog op
ik vond vooral de versnellingsindicator grappig, bij de rc8 is dat een balkje onder het toerental, dus zit je in 4de zie je een streepje staan onder nummertje 4 van de toerentellerschaal :P

oh ja, en ik vind het een lelijk hok (eigenlijk enkel de voorkant maar die is zo erg dat hij heel de motor verpest -O- )
persoonlijk vond ik de gixxer leuker
 
Laatst bewerkt:
Had mooi gekund, maar ben vanmiddag al geweest. Wou de motor vanmiddag vast brengen, en toen hebben ze hem meteen gewisseld!
Met een half uurtje was het al klaar!

Nette service!! Zit aan de linkerkant toch achter de kuip bij de radiator of niet? Klusje dat iedere dealer kan of...? Ik zit namelijk te denken om het bij MotoPort veldhoven te laten doen ondanks de negatieve ervaringen... geen zin om helemaal naar Venlo of Grave te moeten rijden... O-)
 
eerste model 675 achter de schokbreker. en de nieuwe modellen hebben hem aan de voorkant.
 
Laatst bewerkt:
eerste model 675 achter de schokbreker. en de nieuwe modellen hebben hem aan de voorkant.

Thanks voor de bevestiging! Ik ga er vanuit dat het een klusje is dat elke monteur met verstand het kan en het dus niet fout kan gaan O-)

Oftewel Motoport Veldhoven mag het waarschijnlijk wel gaan doen })
 
voila OP bijgewerkt

net een leuk bericht gekregen trouwens
"Beste,

Proficiat, je hebt een driedaags duoticket gewonnen voor de Superbiker in Mettet komend weekend!

Je kunt je tickets vanaf vrijdagochtend 19 oktober op naam ophalen aan het Welcome Center in Mettet.
Dat bevindt zich in taverne Le Paradis op de Place J. Meunier in Mettet - wanneer je Mettet binnenrijdt, ligt de brasserie aan je linkerkant.

Veel plezier gewenst!
Met vriendelijke groeten,

Sarah Van de Mosselaer
Eindredactrice Motorrijder/KicXstart
(+32)(0)473/85 58 25"

awesome *O*

Vette shit. *D
 
daarnet ook een afspraak gemaakt voor de mijne :) volgende week woensdag mag ik gaan.

ps. Timj: heb de speed adjust eindelijk kunnen doen (heb zelf geen laptop), was inderdaad gewoon een kwestie van de map eerst te saven.

voor diegene die -1 vooraan hebben, als je -11% doet zit je aan 100kmh op gps aan +-102 op teller
 
daarnet ook een afspraak gemaakt voor de mijne :) volgende week woensdag mag ik gaan.

ps. Timj: heb de speed adjust eindelijk kunnen doen (heb zelf geen laptop), was inderdaad gewoon een kwestie van de map eerst te saven.

voor diegene die -1 vooraan hebben, als je -11% doet zit je aan 100kmh op gps aan +-102 op teller
top :)
- 11% klopt inderdaad :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan