Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb bij mijne nooit speling gehad. Toen ik ze kreeg alles even goed aangedraaid van die boutjes etc. Niks aan de hand. Ook qua kleur niet.

Ik denk dat dat mede scheelt per leverancier/kwaliteit. 2Wheels heeft ook levers die maar $30 kosten dit zijn de >$60 kostende wellicht ook andere kwaliteit. Zullen zien, de oude gaan sowieso niet weg :)
 
Zooo, ordertje geplaatst... fully customized black levers met gouden adjuster enne met een mooie gravering in beide levers. Mochten jullie ooit een zwarte 2009 Daytona 675 tegenkomen met after-market goud gespoten velgen terwijl de rest zwart is en de tekst zilver en er staat op de levers 'Quis Custodiet Ipsos Custodes': zwaai dan even _O- O-)

:W
 
Moi
Het verkleuren verschilt per fabriekant denk ik.
Ik heb ook al zwarte versies gezien die inderdaad verkleuren.
Zelf heb ik de zilverkleur, ook met laser print, en die blijven wel mooi.
De speling kun je makkelijk verhelpen door de schroefjes iets strakker te zetten.

Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. Vooral omdat je dan de koppeling ook in hoogte kunt verstellen.

Gr Freddie

Ps Deze heb ik Adjustable-levers.com


Dat spul verkleurd snel en zit speling op...
Ik gebruik alleen nog maar de originele.
 
Laatst bewerkt:
Heb em zelf ook, nu 2 keer gebruikt (1x koekblik / 1x motor). Bevalt prima, super goed!!!

Iemand die trouwens weet waar ik hebbedingetjes van Triumph kan scoren?
Ik wil graag een koffiemok van Triumph en een stoeltje. De dealer verkoopt het wel, maar met de motor meenemen is lastig en ruim een half uur rijden met een lekke uitlaat vh koekblik durf ik niet aan...


Bij Triumph Bollenstreek hebben ze heel veel hebbe dingetjes ;)
 
Zoo... olie besteld, eindelijk... Het is geworden: Castrol Power RS 4T 10W-40 bij reifenexpress24.de via Ebay, in totaal 8 x 1 liter incl. verzendkosten 74 Euro.

Nu hopen op een snelle bezorging :)

Triumph schrijft Castrol 10w50 voor :P
 
Triumph schrijft Castrol 10w50 voor :P

Standaard zat er bij mij 10W40 in en gezien de temperaturen is dat meer dan voldoende. Die 50 is voor het racen op het circuit goed, maar voor de openbare weg is 10W40 meer dan goed. En voor de portemonnee is het ook beter *O*
 
Nieuwe pics:
2013 Triumph Daytona 675 and 675R First Look - Motorcycle USA


13-triumph-daytona-675-1.jpg


13-triumph-daytona-675r-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan